جنایت جدید داعش در اعدام کردن حدود 300 غیرنظامی

یک روز پس از ارسال کمک‌های بشردوستانه روسیه به سوریه، گروه تروریستی تکفیری داعش 280 نفر از مردم استان دیرالزور را به اتهام همکاری با ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به طرز فجیعی اعدام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یک روز پس از ارسال کمک‌های بشردوستانه روسیه به سوریه، گروه تروریستی تکفیری داعش 280 نفر از مردم استان دیرالزور را به اتهام همکاری با ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به طرز فجیعی اعدام کرد.

 
به نوشته خبرگزاری راشاتودی (RT) یک منبع محلی گفت این جنایت در منطقه البغیلیه رخ داد که روسیه کمک‌های هوایی را به آنجا فرو ریخت: «تروریست‌های داعش در جنایتی وحشتناک مردم البغیلیه از جمله زنان و کودکان را سر بریدند.»

 
همچنین گفته می‌شود که تکفیری‌های داعشی در این فجیع‌ترین قتل عام طی 5 سال گذشته، جان اعضای کامل چندین خانواده را نیز گرفتند.

 
شبکه تلویزیونی المیادین (Al-Mayadeen) در خبری اعلام کرد که تروریست‌ها اجساد قربانیان را به داخل رود فرات پرتاب کرده و حدود 400 نفر را نیز گروگان گرفته‌اند.

 
به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک (sputnik news) ساعاتی پس از حمله داعش به شهر البغیلیه در شمال غربی مرکز استان دیرالزور، ارتش سوریه به این منطقه یورش برده و طی درگیری‌های شدید که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از تروریست‌ها شد؛ این منطقه را بطور کامل آزاد کردند.


منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
برچسب ها: جنایت ، داعش ، اعدام ، غیرنظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.