قزوین ؛

جامعه کارگری نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند

استاندار قزوین گفت: جامعه کارگری با تولید و کار می‌تواند نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کرده و سیاست‌هی دولت را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فریدون همتی  اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید رفع مشکلات حوزه‌های مختلف بدون واسطه است.

وی افزود: با توجه به صنعتی بودن استان قزوین جامعه کارگری این استان جامعه بزرگی است که فعالیت‌های چشمگیری دارد بنابراین مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید وقت بیشتری را برای بررسی و رفع مشکلات این جمعه صرف کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در این راستا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات حوزه کارگری استان قزوین به کار می‌گیریم و در مواردی که نیاز به جذب اعتبارات برای رفع مشکلات است نیز سعی می‌کنیم، موفق عمل کنیم.

همتی با بیان اینکه مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و تأمین اجتماعی نمایندگان جامعه کارگری استان قزوین در جلسات برنامه‌ریزی و توسعه به شمار می‌روند، ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات 200 واحد صنعتی و تولیدی این استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به علل بروز مشکلات در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی عنوان کرد: اعمال تحریم‌ها و ناکارآمدی مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی از جمله مهم‌ترین علل بروز مشکلات در حوزه اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

استاندار قزوین تصریح کرد: از سوی دیگر اقدام‌های ناجوانمردانه دشمن در کاهش قیمت نفت درگیر کردن بحث عربستان موجب شده بر مشکلات کشور افزوده شود.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند، گفت: جامعه کارگری با تولید و کار می‌تواند نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کرده و سیاست‌های دولت را پیش ببرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.