نتایج هفته هفتم لیگ دسته اول گروه الف

قهرمانی ارژن درنیم‌فصل اول، بازگشت سن‌ایچ به رده دوم/برد پرحاشیه مبل کریمی

در پایان نیمه فصل اول رقابتهای لیگ دسته اول تیم ارژن شیراز به عنوان صدرنشین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد.

در مسابقات هفته هفته لیگ دسته اول در گروه الف تیم صدر جدولی ارژن با تیم خوب و جوان پاس دیدار می کرد. ارژنی ها در این دیدار غافلگیر شدند و گل اول را پذیرفتند اما شاگردان کمالی به خوبی واکنش داده و دو بریک پیش افتادند. تلاش تهرانی ها بازی را به تساوی کشاند اما باز هم تیم میزبان گلزنی کرد تا با برتری نیمه اول را به پایان برساند. در نیمه دوم هم تیم ارژن که بسیار انگیزه داشت با کسب پیروزی به عنوان قهرمانی نیم فصل برسد، تیم پاس را گلباران کرد تا با برد  ۶-۲ و کسب سه امتیاز این دیدار در صدر جدول به استراحت در نیم فصل بپردازد.

تیم سن ایچ هم در ساوه مقابل نماینده کاشان قرار می گرفت. تیم کاشانی بدون حضور حسین افضلی و با تعداد اندک بازیکن پای به این دیدار گذاشت تا سن ایچی ها از این تیم پیش بیفتند اما در کمال ناباوری تیم کاشان توانست از غرور سن ایچی ها بهره گرفته و با زدن دو گل با برتری ۳-۲ به رختکن برود. اما در آغاز نیمه دوم شاگردان عارفیان کار را به سود خود تغییر دادند و با زدن دو گل سه امتیاز بازی را از آن خود کردند.

در کرج تیم مبل کریمی مقابل استقلال ماهشهر قرار گرفت و در حالی که تیم جنوبی با نتیجه سه بر یک در نیمه اول برنده شده بود، مبلی ها در پنج دقیقه اول نیمه دوم کار را با سه گل به سود خود تغییر دادند تا بازی مهیج تر شود. در ادامه هم تیم میزبان یک گل دیگر زد تا بازی با حساب ۵-۳ به سود مبل کریمی کرج به پایان برسد.

در آخرین دیدار این گروه هم تیم آتلیه طهران قم موفق شد در مازندران تیم شهروند نکا را شکست دهد تا شرایط نامناسبش را بهبود ببخشد. در این دیدار تیم قمی در نیمه اول با دو گل بازی را برد و در همان دقیقه ابتدایی نیمه دوم گل سوم و تیر خلاص را به پیکر تیم شهروند وارد کرد تا نسخه این تیم پیچیده شود.  ادامه کار هم نتیجه خاصی برای میزبان در بر نداشت تا با رد و بدل شدن چند گل بازی با حساب چهار بر یک به سود اتلیه طهران به پایان برسد.


انتهای پیام
برچسب ها: لیگ ، فوتسال ، نتایج ، گروه ، اول ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار