همدان؛

آمادگی ۳۴پایگاه راهداری در ایام زمستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تمام پایگاه‌های راهداری استان همدان در شبانه روز فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری اظهار داشت: ۳۴ پایگاه راهداری با ماشین آلات لازم و موردنیاز در گردنه‌ها و جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان با آمادگی کامل و تجهیزات،فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۹۱ دستگاه انواع ماشین آلات وجود دارد، بیان کرد: در این پایگاه‌های راهداری ۵۶۰ نفر نیروی انسانی حضور دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بابیان اینکه در پایگاه‌های راهداری ماشین آلات برف‌روب، برف خور، لودر، گریدر و شن پاش وجود دارند، عنوان کرد: دو دستگاه نمک‌پاش توسط اداره کل راه و شهرسازی استان برای فعالیت در ایام زمستان و زمان بارش سنگین برف خریداری‌شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در زمان بارش برف پاک‌سازی و برف‌روبی جاده‌های اصلی در اولویت است، افزود: بسته شدن جاده‌های اصلی موجب بروز مشکلات و ماندن افرادی بسیاری درراه می‌شود.

رودباری با تاکید بر اینکه برای برف‌روبی و پاک‌سازی معابر فرعی از مشارکت مردمی استفاده شود، گفت: به منظور جلب مشارکت‌های مردمی تیغه های برف‌روبی و سوخت در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: دو شماره تماس 141 برای مرکز استان و 32569200 برای سایر شهرستان ها جهت اطلاع از وضعیت راه ها و برنامه ریزی برای سفر، آماده پاسخ گویی به شهروندان هستند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.