معرفی همسر موقت به همراه مکان و آلبوم!

عضویت کاملا رایگان، انتخاب همسر دلخواه در چند ثانیه، هم اکنون میتوانید ثبت نام نمایید، از پذیرش دوشیزگان معذوریم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مدتی است که نحوه فعالیت دلالان صیغه در کشور به ویژه شهرهای بزرگ و مذهبی و درآمد میلیاردی آن ها توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. گروه هایی که معلوم نیست با کدام حکم و مجوز از سوی کدام مرجع معتبر قانونی و دینی با برچسب مذهب و جلوگیری از گناه و فساد به گرم کردن بازار فحشا مشغول اند.

گروه هایی که دامنه کار خود را از صفحات مجازی در فیس بوک و اینستاگرام تا وب سایت های بدون فیلترینگ گسترش داده و مشغول عضوگیری و بازاریابی برای این کاسبی جدید هستند.

فقط کافی است اطلاعات خود را از ویژگی های ظاهری گرفته تا سطح خانواده و موقعیت اجتماعی به این افراد داده تا با انواع و اقسام کیس ها با تنوع سنی و ویژگی های ظاهری مختلف از رنگ پوست و مو گرفته تا قد و وزن مختلف آشنا و برای چند روز و یا حتی فقط یک ساعت صاحب همسر موقت شوید. البته اگر بشود نام این هم خوابگی های یک ساعته را که صحت و سقم صیغه جاریه و رعایت شرایط آن مشخص نیست ازدواج گذاشت.
 
این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که اینبار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه ی تایید نهاد های مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.
 
برای دستیابی به این دلالان که به شیوه فروش کالا و بدون توجه به انسانیت و ویژگی های روحی افراد که می تواند از طریق این روابط بسیار کوتاه مدت دچار آسیب های فراوانی شود احتیاج به طی کردن مسیر سختی ندارید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان به چندین سایت صیغه یاب دست پیدا کرد که علی رغم اهمیتی که می توان برای آن متصور شد درگاه آن ها همچنان باز است.

 دارای مجوز رسمی از مراجع قضایی، زیر نظر پلیس فتا، جامعه مجازی همسریابی به شما جوانان عزیز که به دلایلی شرایط ازدواج دائم را ندارید، کمک به شما جوانان که قصد ازدواج موقت را دارید، انتخاب همسری مطابق معیارهای خود ، این سایت در زمینه دوستیابی به هیچ عنوان فعالیت نمی کند و این سایت برای حفظ جوانان این مملکت از دام شیطان راه اندازی شده است،عضویت کاملا رایگان، انتخاب همسر دلخواه در چند ثانیه، هم اکنون میتوانید ثبت نام نمایید، از پذیرش دوشیزگان معذوریم و.... اینها جملاتی است که در صفحه اول اکثر سایت های همسریابی نوشته شده است تا از این طریق توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

 بسیاری از این گروه ها نیز از طریق پیامک مشتریان خود را پیدا می کنند. به دنبال همسر صیغه ای هستید عدد 1 را به فلان شماره ارسال کنید و یا با شماره ... تماس بگیرید. در کنار صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی که چندیدن فالور و عضو دارند.
 
 
معرفی همسر موقت به همراه مکان
از 40 هزار تومان شروع می شود تا 300 هزار تومان برای هر ساعت. برای مدت زمان بیشتر نیز از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان باید پرداخت کنید. این مظنه قیمت یکی از گروه های عقد موقت است که هنگام معرفی فرد مورد نیاز شما برای صیغه پیشنهاد می دهد. در این میان حق پورسانت دلال جهت آشنا سازی دو نفر با یکدیگر و معرفی شخص مناسب برای جاری ساختن صیغه عقد موقت نیز محفوظ است. دلالانی که از این طریق پول خوبی به جیب می زنند.

اما خدماتی که توسط این افراد ارائه می شود از تنوع کیس های مورد معرفی نیز بیشتر است. از ارائه آلبوم عکس هنگام معرفی گرفته تا تهیه مکان با مدت معلوم .

فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی و به انواع و اقسام شکل ها انجام می شود در حالی که اهمیت این مساله با وجود مسائل و شرایطی که دارد کمتر از عقد دائم نیست و لازم است مراجع رسمی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.
 
این اتفاقات در حالی رخ می دهد که دولت حتی برای ارائه مجوز به سایت های همسریابی که تنها به معرفی و آشنایی دو نفر با یکدیگر منجر می شود سختگیری های بسیاری اعمال کرده و تحت شرایط خاصی مجوز آن را تنها به سایت همسان گزینی تبیان اعطا و بارها فعالیت سایر سایت های همسرگزینی را خلاف قانون اعلام و به فیلترینگ آن ها اقدام کرده است.

در چنین شرایطی عملا می توان گفت این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که اینبار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه ی تایید نهاد های مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.
 
فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی و به انواع و اقسام شکل ها انجام می شود در حالی که اهمیت این مساله با وجود مسائل و شرایطی که دارد کمتر از عقد دائم نیست و لازم است مراجع رسمی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.
 
نباید از نظر دور داشت که عقد موقت و شرایط فسخ آن نیازمند اجرای احکام دینی است و باید همه شرایط مورد نیاز آن رعایت شود. ازدواج دختر باکره شرایطی دارد که باید رعایت شود. از جمله این شرایط اذن پدر برای اجرای صیغه عقد موقت است. مراجع فعلی، عقد نکاح (موقت یا دائم) با دختر باکره را مشروط به اجازه پدر یا جد پدری می دانند. بسیاری از این سایت ها ادعا می کنند که دختران دوشیزه حق ثبت نام و مراجعه ندارند اما وقتی وارد این سایت ها می شوید دخترانی از هر گروه سنی حضور دارند و موارد زیر 25 سال به وفور قابل مشاهده است.

مساله دیگری که کمتر به آن توجه می شود لزوم نگه داشتن عده پس از اتمام صیغه و پرداخت مهریه است که با وجود صیغه های ساعتی و معرفی یک کیس بدون توجه به مساله عده عملا این احکام اجرا نمی شوند.
 
 
رشد دفاتر صیغه یابی کاهش دفاتر ازدواج آسان
نحوه فعالیت گسترده دفاتر ازدواج موقت در حالی است که تعداد کانون های ازدواج آسان و گروه های خیریه ای که هزینه های ازدواج جوانان را فراهم کرده و یا با اقدامات فرهنگی آن ها را تشویق به ازدواج به دور از تجملات و هزینه های سنگین می کنند حتی به تعداد نیمی از سایت های صیغه یابی نمی رسد. موضوع این است که اگر هدف، نجات جوانان از گناه است پس چرا برای خیل گسترده دختران و پسران مجردی که تنها به دلیل مشکلات مالی تن به ازدواج نمی دهند اقدام خودجوشی صورت نمی گیرد؟

از سویی حتی اگر به گفته های این افراد نیز اعتماد کنیم با وجود درآمد کلان دلالان صیغه و افزایش روز به روز خدمات آن ها تنها چیزی که به ذهن می آید نه کار خیر بلکه تنها راهی برای کسب درآمد است.

این افراد که با شعار کار خیر و دوری از گناه افرادی را که عموم آن را مردان متاهل و زنان بیوه که از آسیب پذیرترین قشرهای جامعه تشکیل می دهد به خود جلب کرده و با نگاهی دقیق تر خیانت به کانون خانواده و شهوت پرستی را با تهیه جا و مکان و تنها برای یک یا چند ساعت فراهم می کنند بی آنکه بیندیشند این رابط چند ساعته که تنها عنصر آن نیاز جنسی و ارضای بدن است می تواند فرد را متحمل چه آسیب های روحی کند.
 
منبع:تبیان 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
توفیق کعبی
۰۲:۵۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
خیلی برنامه خوبی هستش
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۶:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
شما عزیزان ک خوب با کلمه تحریم آشنا هستید.. قطعا در این مورد در تحریم قرار داریم البته ن از طرف استکبار جهانی.. از طرف بزرگان خیر خواه.. فقط مقاومت کنید.. آینده در دستان شماست.. بی جهت خون خود را کثیف نکنید..این چند وقت دیگه رو تحمل کنید، در بهشت برین حوریان منتظر تان هستن..
Iran (Islamic Republic of)
بیگدلی
۰۴:۵۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
سلام ببخشید چه جوری باید ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۰:۰۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
ککک
Finland
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
این سایتها تماماااا کلاهبردارن
گولشونو نخوردید اساسا اگراین سیستم قصد نزدیک کرذن زن و مرد بهم رو داشت ازاول جداشون نمیکرد که بعد باواسطه دلالی مذهبی بخواد جوششون بده!
نمونه اش همین سایت پیش روست که بعدازاینهمه روده درازی هیچ راهنمایی عملی نکرد!
Iran (Islamic Republic of)
علی زیره
۱۲:۳۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
۵۲ سله هستم زن با خانواده متشخص متوست نسبتا مذهبی میخوام مسکن شخصی دارم از همسر قبلیم ۳۶ ساله پیش جدا شدم ۰۹۳۵۳۱۸۵۸۴۱
Iran (Islamic Republic of)
عکم
۲۲:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
فقط دروغه و الکی...فریب نخورین مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
اره‌راست‌میگید‌همش‌کلاه‌برداری‌اگه‌واقعن‌راست‌بود‌من‌همین‌الان‌اقدام‌میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
عکسها الکی هست پول که ریختی همش سرکارت میزارن همش کلاهبرداریه
Iran (Islamic Republic of)
عارف یزد،
۱۸:۱۴ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اینجام قیمت صیغه، بر اساس دیه، مهریه،.... که با شتر محاسبه نمیکنن!؟؟ یا اینجام عالیجناب شتر دخالت دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
همش سر کاری و کلاه برداریه پول که دادیدیگه خبری ازشون نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
جعفر جعفر ی
۱۷:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
۲۵ت۳۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
یک همسر خوب و مذهبی میخوام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
اینهمه مطالب در بالا نوشتید بلاخره دفتر و روش کارتون چطوریه؟
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز ببات
۲۰:۰۹ ۲۰ دی ۱۴۰۰
یک همسر آرام و مهربونم و نماز خون
سن از 35 تا 40
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
باسلام مدت دوماه است ازهمسرم دورهستم بعلت موقعیت شغلیم دست رس به خانم خودم ندارم خواهشمندم یک خانم حدود40سال بالاپاین مشکل نیست برای صیغه موقت لازم دارم اگرامکان هست اطلاع بدهیدممنون میشوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
خانم تون هم به شما دسترسی نداره برای رفع نیاز جنسی خانمتون میخوای چیکارکنید؟
Germany
رسول
۰۵:۵۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
نظر من هر استانی و شهری باید ی دفتر برای این کار داشته باشه با ۵۰۰ تا اتاق که همونجا جوانان برن حلال کارشون بکنن و برن دنبال زندگی ی جایی که امنیت و واقعیت داشته باشه.الان این سایت ها همشون دزدن و کلاهبرداری اگه واقعیه ادرس دفتر و محل استقرارشون بزارن تا افراد حضوری مراجعه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
بابا این سایت ها همه دروقه لطفا تا حضورن طرفرو ملاقات نکردین به هیچ وجه پول ندید جیب منو زدن حق معرفی حق صیغه حق بیانیه هیچ کسی هم معرفی نمیشه شکایت هم کنید دادگاه هم پیگیری نمیکنه فقط اگه شخص مورد نظر دفتر صیغه داشتن حضورا مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سلام ببخشید کی جواب می دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
سلام میشه جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
سلام میشه ثبت نام کنید
۲۰:۳۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
سلام میشه ثبت نام کنی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
وقتی حلال خدارا برخود بدست خود سخت کردید بفرما اینم نتیجه اش
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۲۱:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
ازدواج دائم ک شرایطش نیست
ازدواج موقتم یه سایت معتبر و رسمی ندارین
روابط نامشروعم که غلطه

شما ها واسه جوونا چ کار کردین؟؟

اگه این سایت و کانالای کلاهبرداری اومدن و جوونا رفتن سمتش علتش اینه ک یه منبع رسمی نییست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام مخصوصا در تلگرام کسانیکه گروههای همسریابی وازدواج موقت درست کردن خیلی دارن جیب جووناو غیرجوونا وکلا مردم خالی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مهدیار
۰۱:۳۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
محبت رابه دل دادن صفای سینه میخواهد
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
کانال تلگرامی ..ازدواج سنتی و صیغه حلال سید،، بنام محمد یز... کلا کلاه برداریه.

اول عکس و کد فرد مورد نظر را در تلگرام برات میفرسته و بعد برای ارسال راه تماس درخواست 150 تومان میکنه و بعد از واریز یه ای دی یک فرد جعلی را بهت میده و میگه ،،بگو سید داده،، طرف هم یک عکس از خودش میده و میگه برای اشنایی بیشتر باید اول مهریه را بریزی و بعد از واریز کلا دیگه بلاک میکنن.
لطفا پلیس فتا پیگیری کنه تا این شیادها بیشتر گوش جوانها را نبرن
با تشکر از سایت خوبتان
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۳:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
چجوری باید ثبت نام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
ازدواج دایم رو که کلا زدید نابود کردید ازدواج موقت رو هم که اینجوری باهاش برخورد میکنید روابط خارج از عرف رو هم که میگید بده. پس بفرمایید چه خاکی توی سرمون بریزیم دقیقا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
ازدواج
Germany
amir
۰۰:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام چگونه با شما تماس بگیرم شماره واتساپ میخام
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
منو ثبت نام کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۰۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۰۴ ۳۰ دی ۱۳۹۹
سلام‌میشه منو ثبت نام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۶ دی ۱۳۹۹
سلام چطوری ثبت نام کونیم
Iran (Islamic Republic of)
حجت افضلی
۰۰:۳۲ ۲۵ دی ۱۳۹۹
چطورثپت شده ازچه طریق بایدوارد سایتی مدنظرداریم بشیم
Iran (Islamic Republic of)
حجت افضلی
۰۰:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۹
ایمل چطوربنویسم میش خواهشن راهنمای کنید
Iran (Islamic Republic of)
رستم
۲۲:۳۷ ۰۳ دی ۱۳۹۹
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۴۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
چطور عضو بشیم
Germany
شاهین مهرابی
۲۳:۳۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۳۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
نسل جدید مشکل
Iran (Islamic Republic of)
نام
۲۲:۳۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
همه این سایت ها فیک هستند الان ۳ ساله خانمم طلاق گرفته برای اثبات فیک بودن پول آشنایی دادم و جز چرت و پرت چند تا منشی چیزی نشنیدم و ندیدم حتی ازدواج دائم هم دروغه کارمندم خونه دارم ماشین ندارم یک بچه هم دارم تا الان شریک زندگی پیدا نکردم کسی حاضر به ازدواج با من نیست آنهایی که معرفی میکنند سالم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۱۵:۰۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
بیتا هستم 22ساله یک سال ونیم ازدواج داشتم الان دنبال عقد موقت مهریه ماهانه پنج میلیون
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۳:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام ادرستون کجاس
United States of America
محمد
۰۶:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
نظری ندارم
United States of America
محمد
۰۶:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
بنظرم سرکارس
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۱۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
دنبال زنم
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا مشهدی
۱۴:۰۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سلام،اگه میشه منو ثبت نام کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاکاظمی
۰۹:۰۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
خیلی هم خوب
Germany
امین
۰۷:۲۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۲۲:۲۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۳:۲۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
فقط محبت دوست داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
عالی
Germany
علی
۲۱:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
،طریقه ای ثبت نام
Iran (Islamic Republic of)
رضامقیمی
۱۸:۳۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
باسلام،وخسته،نباشید،کاربسیارخوب،وخداپسندانه،ای،میکنید
Germany
Adwzhy
۱۴:۵۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
عالی
Netherlands
عدنان
۲۱:۱۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چطور ميتونم ثبت نام كنم؟
Iran (Islamic Republic of)
حسی
۲۰:۲۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
مومن و متعهد
Japan
فرهاد
۱۸:۲۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
چطوری ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
چطوری میشه ثبت نام کرد
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام چطوری ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۱:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خوب باشد با اخلاق
United States of America
یاسین
۲۰:۱۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چجوری ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
حسین اسمعیلی
۲۱:۲۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید نحوه ی ثبت نام راتوضیح دهید
Iran (Islamic Republic of)
علی اسدی
۰۷:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۸:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
چطور بايد ثبت نام كنم
Iran (Islamic Republic of)
احمد حیدری
۲۲:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
ممنون از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام مجرد‌هستم دنبال یک خانم سن ۵۷ الی ۶۰ سال هستم برای ازدواج داعم با صداقت مهربان
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام حالاچرا اینقد سن بالا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
چطوری ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
بهنام ایزدی
۱۴:۱۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
ممنون از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ارمین‌بخشی
۲۰:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
میخواستم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ثبت‌نام‌کنم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۵:۱۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
چه جوری میتونم ݑبت نام کنم
Finland
شیراقا
۱۷:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
احمد عباسی
۰۴:۱۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
از دیدگاه من این کار عمل خدا پسندانه ای است که علاوه بر حل ووبراوردن نیازهای افراد نیازمند هم موجب حفظ آبروی مومن و خانواده اش میگردد هم از اشاعه فساد جلوگیری میکند .
United States of America
جلیل
۰۵:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
با سلام لطفا بگویید چطوری میتونم ثبت نام کنم ....
United States of America
احسان حسینی
۱۵:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
همسر فداکاری باشد و حرف گوش کن
Germany
فر
۲۳:۴۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
منم روحم خسته شدیدا به یه همدم نیاز دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
با سلام امروزه از این سایتها زیاد شده که بعضیها با آیدی دختر میان ولی پسرن اگر کسی واقعا دپبال زن زندگیه تو این سایتهادنبالش نگرده گشتم نبود نگرد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
فردوس درخشان
۰۹:۴۰ ۰۷ تير ۱۳۹۹
معرفی ...و صحبت ...شناخت
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۵:۴۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام ۴۱ سالمه جدا شدم دنبال ی خانم خوب وباشخصیت واسه ازدواج موقت اگه لطف کنین معرفی بفرمایین ممنون میشم ، از لحاظ مالی مشکلی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
م ف
۱۹:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام خوبه
United States of America
جواد جوادی
۲۰:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
ایکاش شمارره تماسی داشم تا حرفم بزنم ایکاش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید من دنبال خانمی هستم متدین سنش50 به بعد اگر خانم جلسه ای باشد که چه بهتر برای خودش امکانات داشته باشه باهم اگر به تفاهم برسیم در کنار هم باشیم
Germany
سسی
۱۵:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
خانم برای ازدواج روزانه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام من 45سالمه یه زن سیغه می‌خوام برای موقت
Iran (Islamic Republic of)
سعید شیرکوهی
۱۶:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
منم میخام ثبت نام گنم
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد مرتضوی نصیری
۱۵:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
اهل اصفهان هم باشد وکا رمند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
اباسط
۱۶:۳۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام ی خانم بالای ۴۰ سال میخام مسکن داشته باشه منم تهران تنها هم دم باشیم با آبرو باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی ایوبی
۱۱:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
ازدواج
Canada
حکیم
۱۴:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
میخوام عضو شوم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۳۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
منم عضو کنید
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام وخسته نباشید میشه بیشتر راهنمایی کنید چه جوری تبت نام کنیم شرایطشو ممنون میشم
Hungary
اسماعیل
۱۴:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چطور میشود عضو شد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۵۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام یه همسری میخام مهربون و خوش اخلاق میتونین راهنمایی کنین کجا باید بریم
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۰۱:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه طور میشه عضو شد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مهربان باشه
United States of America
دانیال
۱۰:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
والا من هر کاری میکنم بتونم یکی رو انتخاب کنم طبق قوانین نمیتونم چکار کنم من
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد مرتضوی نصیری
۱۴:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوبه