در کارگروه واگذاری ورزشگاه‌های شهرداری مشخص شد؛

امضای تفاهم‌نامه و تحویل در روزهای آینده/مراسم واگذاری در دهه فجر

واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس برای فاز اول پنج ساله شد. تفاهم‌نامه به زودی امضاء و مراسم در دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کار گروه واگذاری ورزشگاه‌های مناطق 18 و 19 به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، امروز با حضور مسوولان و مقام‌های باشگاه پرسپولیس، شهرداری تهران و باشگاه استقلال تشکیل جلسه داد.

در این نشست که از ساعت 10:30 صبح امروز و در پی نشست اعضای هیأت مدیره دو باشگاه با نصرا... سجادی و مشخص شدن وضعیت ورزشگاه‌ها تشکیل شد، جعفر کاشانی (رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس)، حسین خبیری (نماینده سرپرست باشگاه پرسپولیس)، محمد رضایی (رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و رئیس کارگروه واگذاری)، شهرام گیل‌آبادی (رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری)، رضا دباغ (مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری)، رضا نثاری (شهردار منطقه 19)، وحید نوروزی (شهردار منطقه 18) و بهرام افشارزاده (مدیر عامل استقلال تهران) برگزار شد.

بنابر اعلام حسین خبیری؛ این جلسه برای جمع‌بندی مسائل مربوط به انتقال این دو مجموعه ورزشی و انجام هماهنگی‌ها، صورت گرفت. بویژه از آن جهت که محمد باقر قالیباف شهردار تهران پیش از این به بخش‌های مرتبط با این موضوع اعلام کرده‌بود، واگذاری این دو مجموعه ظرف 10 روز انجام شود.

محمد رضایی نیز در شروع این نشست، اعلام کرد؛ با توجه به تصمیم‌های اخذ شده، در فاز اول این واگذاری، ورزشگاه‌ها به جای سه سال برای پنج سال در اختیار باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد.

در ادامه، جعفر کاشانی و بهرام افشارزاده از اقدام شهرداری تقدیر کردند. رئیس هیأت مدیره پرسپولیس همچنین گفت: یکی از آرزوهای هواداران دو تیم این بود که باشگاه‌هایشان صاحب ورزشگاه باشند و با اقدام اخیر شهرداری، گام خوبی برای آینده بهتر برداشته شد تا پرسپولیس و استقلال در مسیر باشگاه شدن گام بردارند. در جریان این نشست مقرر شد با همکاری بخش‌های حقوقی، هر چه سریعتر تفاهمنامه بین دو باشگاه با شهرداری تنظیم و امضاء شده تا ورزشگاه‌ها تحویل باشگاه‌ها شود. پس از آن، در ایام مبارک دهه فجر در مراسم خاصی در هر یک از دو ورزشگاه، واگذاری این ورزشگاه‌ها، شکل رسمی به خود بگیرد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار