نوسازی و بازسازی بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای شهر اندیشه

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه گفت: تعمیر و نوسازی آلاچیق‌ها، ادوات و تجهیزات مستقر در پارک‌ها از الزامات اساسی این منطقه به شمار می‌رفت که با عزم مدیریت شهری محقق شد.

غلامرضا سرآبادانی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در کفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تأثیر گذاری فضاهای سبز شهری در نشاط، طراوت و سرزندگی شهروندان، اظهار کرد: شهر اندیشه از این قاعده مستثنا نیست و در این راستا سعی شده اقدامات لازم برای تأمین فضای سبز مورد نیاز عملیاتی شود.

وی افزود: طبق ارزیابی های انجام شده سرانه فضای سبز شهری در اندیشه فراتر از استانداردهای معمول و مرسوم جهانی است که این ویژگی با تلاش مستمر مدیریت شهری حاصل شده است.

سرآبادانی گفت: به طور یقین هر بنا و پروژه عمرانی پس از بهره برداری بر اثر مرور زمان و استهلاک دچار فرسودگی‌هایی می‌شود که حفظ سرمایه ها و هزینه کرد لحاظ شده مستلزم نوسازی و بازسازی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه عنوان کرد: ادوات، تجهیزات و وسایل تعبیه شده در پارک‌ها و بوستان های محلی مشمول چنین فرسودگی و استهلاک هایی می‌شود که با تلاش مدیریت شهری این منطقه سعی شده بازسازی لازم در آن اعمال شود.

وی افزود: تعمیر و نوسازی آلاچیق‌ها و تأسیسات فرسوده در چنین اماکنی از نمونه طرح‌های اولویت داری خواهد بود که به همت مدیریت شهری محقق شد تا خدمات و امکانات موجود همچنان در سطحی مطلوب و استاندارد حفظ شود.

سرآبادانی یادآور شد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در چارچوب بضاعت و توانمندی‌های خود تلاش بسیاری را در حفظ و ارتقای فضاهای سبز در قالب پارک‌ها، بوستان‌های محلی، خط سبز معابر و بلوارها و ... لحاظ کرده و امیدواریم در آینده نیز این رویکرد سازنده استمرار یابد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.