مقتدا صدر خواستار حمایت از ارتش عراق در بصره شد

مقتدا صدرضمن اشاره به سرآغاز روند درست دولت عراق در مبارزه با آشوبگران،از گروه‌های بسیج مردمی خواست تا از ارتش عراق در بصره حمایت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز، "مقتدا صدر،" رهبر جریان صدر، اقدام دولت عراق ضد آشوبگران و غوغا سالاران در بصره را سرآغاز روند درست توصیف کرد و از گروه‌های بسیج مردمی و گردانها خواست میهن خود را دوست داشته باشند و با نیروهای امنیتی در بصره همکاری کنند و از شبه نظامیان بی شرم و حیاء حمایت نکنند.

صدر در پاسخ به پرسش یکی از پیروانش درباره ارزیابی‌اش از تحرک اخیر واحدهای نظامی در بصره گفت: دولت عراق به نیروهای امنیتی دستور داد، حمله به آشوبگران و غوغا سالاران را در استان بصره زخم خورده شروع کنند با این که دولت، ارتش و نیروهای امنیتی در شرایط مقابله خونین با گروه تروریستی داعش قرار دارند.

صدر افزود، این امر نشان دهنده آغاز روند حرکت در مسیر درست است تا سلطه دولت حاکم شود و نیز مانع سلطه شبه نظامیان بی شرم شود که می خواهند به وحدت عراق آسیب برسانند و دولت کنونی را تضعیف کنند.

صدر اضافه کرد، به همه نیروهای بسیج مردمی و گردانها توصیه می کنم میهن، ملت و عشایر اصیل را دوست داشته باشند و با نیروهای امنیتی در بصره همکاری کنند و در فعالیت آنها دخالت نکنند و از شبه نظامیان بی شرم که خشم خود را متوجه ارتش در الانبار و بصره کردند، حمایت نکنند. صدر تصریح کرد، ارتش، حامی عراق در همه استانها است و از آن در جنگ با داعش و غوغاسالاران حمایت می کنیم.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار