آبادان؛

آرش افشین در راه استقلال خوزستان

افشین به تیم فوتبال استقلال خوزستان می پیوندد

آرش افشین در راه استقلال خوزستانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مهاجم سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه فصل به تیم استقلال خوزستان ملحق خواهد شد.

آرش افشین مهاجم 26 ساله خوزستانی پس از فسخ قرارداد با تیم ملوان انزلی اقدام به فسخ قرارداد با فولاد خوزستان کرد و به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد.

آرش افشین که هفته‌های پایانی دوره خدمت سربازی را سپری می‌کند، با چند پیشنهاد از سوی تیم های لیگ برتری روبرو شده ولی چون به بازی در خوزستان علاقمند است، به مربیان استقلال خوزستان قول داد که پس از اتمام دوره سربازی و دریافت کارت پایان خدمت، به این تیم ملحق شود.

این مهاجم خوزستانی به دلیل اینکه در بازه زمانی نقل و انتقالات زمستانی فسخ قرارداد کرده، بازیکن آزاد به شمار می‌رود و پس از دریافت کارت پایان خدمت سربازی می‌تواند در اواسط دور برگشت لیگ برتر به عنوان سهمیه بازیکن آزاد اقدام به عقد قرارداد با تیم های خواهانش کند.

آرش افشین طی نیم فصل نخست لیگ برتر در 8 بازی تیم ملوان انزلی به میدان رفت و 609 دقیقه برای این تیم بازی کرد. افشین با پیراهن ملوان سه گل زد، یک پاس گل داد و دو ضربه پنالتی گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.