کرمانشاه؛

خطر در کمین ساکنان مجاور رودخانه آبشوران

وضعیت دیواره‌های رودخانه آبشوران در مسیر خیابان حدادعادل به مرز بحران رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: 30 سال پیش در زمان انجام این دیواره‌سازی‌ها تدابیر لازم اندیشیده نشده و تقریبا یک ساختار معمولی در ساخت این دیواره‌ها بکار رفته و این امر موجب شده این سازه‌ها تا حد زیادی تخریب شوند و در حال حاضر زیر دیواره‌های آن خالی شده است.

سید احسان احسانی اظهار داشت: وضعیت این دیواره‌ها در مسیر خیابان حدادعادل به مرز بحران رسیده و احتمال اینکه هر آن این خیابان ریزش کند وجود دارد و ضروری است تا مسئولین مربوطه در این زمینه هر چه سریع تر چاره‌اندیشی کنند.

 احسانی به اجرای طرح ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین به این خیابان از 19 دی ماه امسال اشاره کرد و افزود: حتی اگر مسوولین با بررسی ابعاد بحران این خیابان تشخیص دهند که این خیابان باید تخلیه شود، باید به سرعت این کار را انجام داد.

وی با بیان اینکه در بحث بحرانی شدن وضعیت خیابان حداد عادل موضوع جان مردم مطرح است، گفت: علاوه بر این سرمایه گذاری‌های بسیاری توسط بخش خصوصی در این خیابان صورت گرفته و در صورت ریزش این خیابان خسارت‌های جانی و مالی بسیاری متحمل خواهیم شد.

احسانی افزود: اقدامات پیشگیرانه باید با سرعت بیشتری انجام شود و استانداری کرمانشاه رسیدگی به وضعیت این خیابان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.