کرمان؛

عملیاتی شدن 80 درصد مصوبات شورای فرهنگ عمومی در ریگان

دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ریگان گفت: بیش از 80درصد مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ریگان عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  از کرمان ،حجت الاسلام منصور نعمتی افزود: با توجه به اینکه مسولان شهرستان اهتمام جدی نسبت به جلسه شورای فرهنگ عمومی دارند این مصوبات در این شهرستان عملیاتی گردیده است .

وی اظهار داشت: جلسات متعددی در زمینه های مختلف در شورای فرهنگ عمومی مطرح گردیده است که تا کنون نتیجه داده است .

امام جمعه ریگان گفت: انسان در همه شئونات زندگی اصل قانون وادب را رعایت نماید وبا رعایت این موارد به سرمنزل مقصود خواهد رسید .

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی اظهار داشت: باید فضای انتخابات را مدیریت نماییم تا مردم با ارامش خاطردر انتخابات حضور پیدا کنند .

وی بیان داشت: جو ارام در انتخابات حق مردم است تا مردم کاندید مورد نظر خود را انتخاب وبه وی رای دهند .

فرماندار ریگان در این جلسه با تبریک اجرای برجام گفت: در برجام حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسید .

امین باقری اظهار داشت: ایران اسلامی در تمامی زمینه ها به بالندگی خود دست یافته است واین بالندگی هر روز بر ان افزوده میشود .

وی در ادامه گفت: ما باید زمینه اشتغال جوانان را فراهم اوریم تا به دام مشکلات از جمله اعتیاد گرفتار نشوند .

فرماندار ریگان تصریح کرد برنامه ریزی در زمینه ایجاد مشاغل خرد می تواند تاثیر به سزایی در اشتغال جوانان فراهم اورد که این امر در دستور کار قرار دارد .

باقری تصریح کرد: ریگان دارای ظرفیتها وپتانسیلهای متعددی می باشد که این ظرفیتها شناسایی ومی تواند در ایجاد اشتغال شهرستان تاثیر به سزایی ایفا کنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: عملیاتی ، مصوبات ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.