بازگشت قهرمان آسیا روی رینگ بوکس

علی مظاهری کاپیتان تیم ملی بوکس از رفع مصدومیت خود و پیوستن به اردوی تیم ملی تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی مظاهری کاپیتان تیم ملی بوکس کشور که دربازی ها ی آسیایی اینچئون به مدال نقره دست یافت درباره شرایط جسمانی خود بیان داشت: بعد از بازی های آسیایی اینچئون از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدم و دنبال حل کردن این مساله و درمان مصدومیتم بودم. به تازگی تمرینات خود را آغاز کرد ه ام و زمانی که به آمادگی کامل برسم برای شرکت در اردوها به فدراسیون اعلام آمادگی خواهم کرد. 

قهرمان بوکس آسیا درباره شرایط تمرینی خود اظهار کرد: تمرینات خود را در استان کرمانشاه زیر نظر برادرم انجام می دهم، مربی و حریف تمرینی حرفه ای ندارم. از ابتدای شروع بوکس با این مشکلات درگیر بودم و همیشه با تمرینات شخصی به آمادگی رسیده ام. هیچ وقت امکانات ویژه ای در اختیار نداشته ام این مساله ای است که بسیاری از ورزشکارها با آن روبرو هستند و من نیز از این قائده مستثنی نیستم. 

کاپیتان تیم ملی بوکس با بیان اینکه " از طرف فدراسیون هیچ گونه برنامه ای به من اعلام نشده است" خبرداد: هر روز تمرینات خود را انجام می دهم و تا یک ماه آینده به آمادگی کامل می رسم و به فدراسیو ن برای شرکت در اردوها و انتخابی تیم ملی خبر خواهم داد. طی این مدت به دلیل مصدومیتی که داشتم علارغم اینکه فدراسیون چند بار از بنده برای شرکت در اردوها دعوت کرد اما نتوانستم در اردوها حضور پیدا کنم. 

مظاهری مهمترین رویداد برای بوکس کشور را کسب سهمیه المپیک دانست و بیان داشت: تمام سعی ورزشکارها این است که سهمیه المپیک را به دست بیاورند. یکی از مسابقات کسب سهیمه فروردین ماه در کشور چین برگزار می شود که فکر نمی کنم بتوانم برای شرکت در این مسابقات آماده شوم. چند ماه بعد از مسابقات چین, یکی دیگر از مسابقات کسب سهمیه در کشور آذربایجان تشکیل می شود که در این مسابقات حضور پیدا می کنم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار