معرفی تئاتر فجر 34؛

روایت نوستالژیک زندگی کارگردان در «هتلی‌ها»

نمایش «هتلی‌ها» که روایتی ایرانی از یک زندگی معاصراست با تغییرات و ابتکاراتی جدید در جشنواره فجر به روی صحنه میرود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا آذرنگ کارگردان و بازیگر تئاتر با اثر «هتلی‌ها» در بخش مرور سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر حضور پیدا می‌کند. این اثر نمایشی در آبان و آذر 94 در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته بود.
 
«هتلی‌ها» نوشته ساناز بیان همسر حمیدرضا آذرنگ، همچون نمایش‌های «دو لیتر در دو لیتر صلح»، «خداحافظی نکردی با نغمه، سورچی»، «روزی روزگاری آبادان» و «خیال روی خطوط موازی»که توسط حمیدرضا آذرنگ کارگردانی شده، در راستای موضوعات و دغدغه‌های پیشین آذرنگ مسائل  اجتماعی و انسانی را به روی صحنه میبرد.
 
این اثر نمایشی روایتی ایرانی از یک زندگی معاصر و قصه  کودکی است که در بزرگسالی هم خاطرات آن دوره را با خود مرور می‌کند و در واقع  می‌توان گفت به نوعی در کودکی‌اش جا مانده است.
 
حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، سام کبود وند، آیه کیان پور و ستایش محمودی از بازیگران نمایش «هتلی ها» هستند اما مونا فرجاد و آناهیتا همتی که جزو  حاضران در اجرای عمومی این اثر نمایشی بودند، به دلیل مشغله‌هایی که داشتند از همراهی در جشنواره تئاتر فجر بازماندد و کمند امیر سلیمانی و مریم نورمحمدی به جمع بازیگران اثر نمایشی اضافه شده‌اند.
 
صحنه نمایش «هتلی‌ها» دستخوش تغییراتی شده است به طوری‌که در اجرای جشنواره‌ای بر خلاف اجرای عمومی که طراحی صحنه در عرض سالن بود، از عمق سالن استفاده شده در حال حاضر تمرینات نمایش در سالن ارغنون و چند سالن خصوصی انجام می‌شود.
است.

مدیر تولید: محمد قدس، آهنگساز: ابراهیم اثباتی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: کامران خلج، طراح پوستر و بروشور: همراز بیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی بوسلیک، گروه کارگردانی: بهزاد اسحاقی، راحیل مرشدی، عکاس: رضا قاضیانی، ساخت تیزر: بهروز هداوند، مشاور رسانه ای: مریم نراقی.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار