کرمانشاه؛

برای المپیک با اقتدار در مسابقات شرکت می‌کنم

کیانوش رستمی نایب قهرمان و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی جهان گفت: در جلسه‌ای که با رییس فدراسیون داشتم به نتایج خوبی رسیدیم. تصمیم این شد مدت زمانی که در اردوی تیم ‌ملی نیستم به صورت انفرادی تمریناتم را جلو ببرم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیانوش رستمی نایب قهرمان و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی جهان گفت: در جلسه‌ای که با رییس فدراسیون داشتم به نتایج خوبی رسیدیم. تصمیم این شد مدت زمانی که در اردوی تیم ‌ملی نیستم به صورت انفرادی تمریناتم را جلو ببرم. البته هر اتفاقی که می‌افتد، با هماهنگی فدراسیون است. من و رییس فدراسیون با هم صحبت کردیم و برای المپیک با اقتدار در مسابقات شرکت می‌کنم. 

رستمی از فدراسیون درخواست برگزاری اردوی خارج از کشور کرده است  و در این باره می گوید باید یک مقدار زمان جلو برود. حالا اگر نتوانستم انفرادی به اردوی خارج از کشور بروم، فدراسیون در نظر دارد قبل از المپیک اردوی برون مرزی بگذارد بنا‌بر‌این اگر با تیم بروم خیلی بهتر است و این را بیشتر می پسندم. 

وی  گفت: فدراسیون در حال‌ حاضر میله و صفحه ندارد. سعی دارم این قضیه را با کمیته ملی المپیک در میان بگذارم. باید این اتفاق سریع انجام گیرد تا بتوانم تمریناتم را هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر شروع کنم، زیرا تا آغاز بازی‌های المپیک زمان زیادی نمانده است. 

وی گفت: امروز یا فردا استارت تمرینات را می زنم. اگر اتفاق خاصی نیفتد و مسئولان رسیدگی کنند مسلما در المپیک نتیجه‌ می‌گیریم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.