در پی شایعه اختلاف کاپیتان های تیم ملی؛

بقایی: آندو برای جواد آرزوی موفقیت کرد

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سایپا به شایعه اختلاف نکونام و تیموریان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز خبری منتشرشد مبنی بر اینکه آندرانیک تیموریان ، هافبک جدید تیم سایپا پس از اطلاع از توافق احتمالی جواد نکونام با العربی قطر حاضر به ثبت قرارداد خود با نارنجی پوشان شدند.

گویا پس از خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی رابطه وی و کاپیتان کنونی ایران تا حدودی شکرآب شده وآنها ترجیح می دهند با دوری ازیکدیگروحضور نیافتن همزمان در یک تیم ، حداقل در ظاهر احترام یکدیگر را حفظ کنند . به همین دلیل تیموریان شب گذشته پس از اینکه مسئولان سایپا به وی قول دادند که با جذب این بازیکن رضایت نامه نکونام رابرای العربی صادر کنند قراردادی را به مدت نیم فصل با خودروسازان ثبت کرده است .

 برای اطلاع از صحت و سقم این ادعا گفت و گویی انجام دادیم با فربد بقایی، مدیر رسانه تیم سایپا که شب گذشته در لحظه ثبت قرارداد آندو در هیئت فوتبال حضور داشت . 

وی در همین رابطه گفت: من از چنین موضوعی اطلاع ندارم ، چرا که در زمان حضور آندو در هیئت فوتبال وی صحبتی درباره نکونام نکرد و در پاسخ به یکی از کارمندان هیئت فوتبال درباره احتمال همبازی شدن با جواد برای نکونام آرزوی موفقیت کرد.به هر حال هر 2 بازیکن حرفه ای هستند و بعید می دانم با توجه به سابقه دوستی جواد و آندو ،تیموریان چنین شرطی را مطرح کرده باشد و آن ها مشکلی برای هم تیمی شدن مجدد داشته باشند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار