کرمانشاه؛

در کشور 700 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی وجود دارد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه گفت:هم اکنون در کشور 700 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی وجود دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه گفت:هم اکنون در کشور 700 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی وجود دارد  همچنین در بخش خصوصی نیز 15هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای مشغول فعالیتند که 300 مرکز آن در استان کرمانشاه است.

داود ناصری امید گفت: تعهد آموزشی فنی و حرفه ای در استان برای سالجاری در مجموع 40 هزار نفر ساعت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه از فعالیت 25 مرکز دولتی در این بخش که آموزش‌های لازم را به کارآموزان ارائه می دهند در استان خبر داد. 
ناصری امید با بیان اینکه با وجود محدودیت ها تاکنون تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان محقق شده، اظهار کرد: اکنون شش هزار استاندارد آموزشی تعریف شده در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور وجود دارد که در صورت استقبال کار آموزان هیچ گونه محدودیتی در انتقال و جا به جایی هر یک از مهارت ها را به شهرستانهای تابعه نداریم.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه شورای مهارت در استان کرمانشاه تاکنون بالغ بر50 مصوبه داشته است، گفت: 165 مصوبه نیز در شوراهای مهارت شهرستان‌ها صورت گرفته است. 

محمدی اظهار کرد: مرکزآموزش فنی و حرفه ای دولتی در گیلانغرب از ابتدای سال جاری به 887 نفر در قالب 182 هزار و 768 نفر ساعت آموزش ارائه داده و در بخش خصوصی نیز با هفت آموزشگاه در رشته های طراحی و دوخت، آرایش و پیرایش، قالیبافی و تابلو فرش و رایانه 375 نفر دوره معادل 20 هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.