کرمانشاه؛

درد کمر را جدی بگیرید

کمردرد عارضه شایعی است که همه ما حداقل یکبار به آن مبتلا شدیم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کمردرد عارضه شایعی است که همه ما حداقل یکبار به آن مبتلا شدیم
. صداقت جو فیزیو تراپیست گفت کمردرد ممکن است بصورت درد مبهم و خفیف و دائمی بوده و یا درد شدید و ناگهانی باشد بطوری که توانائی ایستادن و حرکت را هم از بین ببردو بطور ناگهانی بعد از یک تصادف ،افتادن به زمین ویا بلند کردن اجسام سنگین بوجود آید و یا به تدریج بر اثر تغییرات ستون فقرات ناشی از افزایش سن بروز کند.

وی افزود: برای درد مزمن کمر، بهترین درمان استراحت در منزل می باشد و بعد از آن، پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری است اگر اضافه وزن دارید، با یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا وزن تان پایین بیاید، زیرا وزن زیاد، فشار بر بافت های نرم پشت وارد می کند.

فیزیوتراپیست گفت غذاها نیز در بهبود بیماری بی تاثیر نیستندرنکدانه ای گیاهی   که به رنگ بنفش، قرمز و زرد، در میوه ها و سبزیجات هستند و خاصیت انتی اکسیدان  دارند. هر چه مقدار آنتی اکسیدان های بدن بیشتر شود، عملکرد عضلات بهتر خواهد شد، زیرا عضلات برای سوخت شان از اسیدهای چرب استفاده می کنند و به همین دلیل، لزوم مصرف آنتی اکسیدان ها افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: کرمانشاه ، کمر درد ، جدی ، عارضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.