مثلث کاتالان از هم پاشید

غیبت مسی و سوارز مقابل بیلبائو

تیم فوتبال بارسلونا بدون دو ستاره گلزن خود به مصاف تیم فوتبال آتلتیک بیلبائو می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امشب بارسلونا در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در خانه آتلتیک بیلبائو به مصاف این تیم خواهد رفت. اما آبی و اناری ها در این مسابقه لیونل مسی و لوئیس سوارز دو ضلع از مثلث خط حمله آتشین خود را در اختیار نخواهد داشت.
مسی روز شنبه در پیروزی 6-0 بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو در لالیگا با مصدومیت، بین دو نیمه زمین مسابقه را ترک کرد و در حالی که آزمایش های روز دوشنبه مصدومیت همسترینگ کاپیتان آرژانتین را منتفی دانست ،انریکه محض احتیاط به او استراحت داده است.
سوارز هم به اتهام به راه انداختن زد و خورد در تونل پس از دیدار بارسا مقابل اسپانیول دربازی رفت مرحله 16 تیمی کوپا دل ری، دو بازی محروم شده است. این مهاجم اروگوئه در هفته گذشته در بازی بازگشت با اسپانیول، نیمی از این محرومیت را پشت سر گذاشت و این بازی نیز دومین بازی او خواهد بود.
در غیاب مسی و سوارز نیمار ضلع سوم مثلث هجومی بارسا بار خط حمله را به دوش خواهد کشید و انریکه در کنار اواز منیر الحدادی، و ساندرو رامیرز نیز می تواند استفاده کند.
در تاریخ رقابت‌های جام حذفی، بارسلونا 27 قهرمانی و اتلتیکو بیلبائو 23 قهرمانی در کارنامه خود دارند.
باشگاه کاتالان از سال 2009 سه بار بیلبائو را در فینال این جام شکست داده است، از جمله در فصل گذشته که 3-1 بر این تیم غلبه کرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار