رونمایی داعش از اسامی و تصاویر عاملان حملات تروریستی پاریس

گروه تروریستی داعش به‌تازگی فهرستی از اسامی عاملان حملات مرگبار پاریس را منتشر کرد.

رونمایی داعش از اسامی و تصاویر عاملان حملات تروریستی پاریسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، گروه  تروریستی داعش تصاویر و تابعیت عاملان تروریستی حملات مرگبار پاریس و نام‌هایی را که به آن‌ها شهرت دارند، در نشریه "دابق" منتشر کرد. 

از سوی دیگر، سومریه نیوز نوشت: پایگاه فرانسوی "20 مینیت" نامهای واقعی این جنایتکاران را منتشر کرد. اسامی ابوبکر بلژیکی معروف به عبدالحمید اباعود، ابوقتال فرانسوی معروف به سامی عمیمور، بلال الحدفی  معروف به ذوالقرنین فرانسوی، ابراهیم عبدالسلام معروف به ابوالقعقاع بلژیکی، اسماعیل عمر مصطفای معروف به ابوریان فرانسوی، شاکیب اکروه  معروف به ابومجاهد بلژیکی و فؤاد محمد عقاد معروف به ابوفؤاد فرانسوی در فهرست منتشره این پایگاه هستند.

طبق گزارش ین پایگاه فرانسوی، اسامی تمام تروریست‌ها به جز صلاح عبدالسلام منتشرشده است. این نشان می‌دهد وی هنوز زنده است. 

۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ (برابر با ۲۲ آبان ۱۳۹۴)، یک رشته از حملات هماهنگ‌شده‌ی تروریستی متشکل از تیراندازی‌های دسته‌جمعی و بمب‌گذاری‌های انتحاری در منطقه‌های یکم، دهم و یازدهم شهر پاریسِ فرانسه کشته شدن ۱۳۰ نفر و مصدومیت ۳۶۸ نفر منجر شد.

این حملات تروریستی در نزدیکی ورزشگاه استاد دو فرانس در سن-دنی ، شمال پاریس، و ایل دو فرانس به وقوع پیوست. دست‌کم سه انفجار جداگانه و شش تیراندازی در محدوده‌ی پاریس گزارش شد. در جریان یک گروگان‌گیری در تئاتر بتکلان نیز بین ۶۰ تا ۱۰۰ نفر به گروگان گرفته شدند. 





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار