مبارزه 1012 كاراته كا در تاتامي پاريس

نخستين مرحله ليگ جهاني كاراته در سال 2016 طي روزهاي دوم تا چهارم بهمن ماه در پاريس فرانسه برگزار مي شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تاكنون حضور 1012 كاراته كا از 75 كشور جهان در ليگ جهاني كاراته وان پاريس به ثبت رسيده است.
 
در اين رقابتها كه از روز جمعه دوم بهمن ماه آغاز مي شود، ابتدا كاتاروهاي دو بخش انفرادي و تيمي مردان و زنان به ميدان خواهند رفت و سپس مسابقات كاتاي تيمي دو بخش مردان و زنان برگزار مي شود.
 
مسابقات روز جمعه از ساعت 3 بعدازظهر  به وقت محلي آغاز خواهد شد.
 
اما استارت مسابقات كوميته از روز شنبه خواهد بود. اوزان 50-، 55-و 68-كيلوگرم زنان و اوزان 60-، 75-، 84- و 84+كيلوگرم مردان در اين روز به مصاف رقبا مي روند.
 
روز يكشنبه هم مسابقات كوميته مردان و زنان پيگيري مي شود و اوزان باقي مانده(67-كيلوگرم مردان و 61-و68+كيلوگرم زنان) به روي تاتامي خواهند رفت.
 
مسابقات روز شنبه و يكشنبه از ساعت 8:30 صبح به وقت محلي آغاز مي شود.
 
فينال تمام مسابقات هم بعدازظهر روز يكشنبه انجام خواهد شد.
 
از ايران هم ذبيح اله پورشيب، سجاد گنج زاده، سعيد احمدي، اميرمهدي زاده، بهمن عسگري، حميده عباسعلي، زهره برزگر و فاطمه صادقي با نظر كميته فني به اين مسابقات اعزام شده اند.
 
البته ذبيح اله پورشيب، سجاد گنج زاده، سعيد احمدي و بهمن عسگري چند روز زودتر عازم پاريس شده و در كمپ تمريني شركت كرده اند. روز گذشته هم مسئولين برگزاري رقابتها از پورشيب درخواست كردند تا به عنوان مربي كاراته كاهاي حاضر در كمپ را تمرين دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار