سجادی: تا بیستم بهمن تمامی مجمع عمومی فدراسیون‌ها باید برگزار شود

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: فدراسیون‌های ورزشی باید از 20 دی تا 20 اسفند، مجامع عمومی خود را برگزار کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،چهارشنبه 30 دی ماه، نشست روسای فدراسیون های ورزشی، معاونین و مدیران کل ستادی با حضور محمود گودرزی برگزار شد.

نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز در ابتدای سخنانش اهمیت برگزاری مجامع عمومی را مورد توجه قرار داد و افزود: طبق اعلام معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی باید از 20 دی تا 20 اسفند، مجامع عمومی خود را برگزار کنند.

سجادی با بیان این موضوع که در سال آینده نیز میان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها تفاهم نامه منعقد خواهد شد افزود: این تفاهم نامه همانند سال گذشته به طور جدی پیگیری می شود.

وی در این جلسه با تاکید بر مشخص کردن ضرورت سفرها و اعزام های برون مرزی اظهار داشت: اولویت خانواده بزرگ ورزش در این خصوص المپیک با هدف کسب جایگاه و مدال است

سجادی توجه به سیاست های کلی و اصولی کشور در عرصه دیپلماتیک را بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: برای برگزاری اردوهای برون مرزی و انتخاب کشور مورد نظر باید به سیاست های اصلی نظام توجه شود.

وی در پایان از اهمیت تخصیص 10 درصدی بودجه هیئت های ورزشی سخن گفت و اعلام کرد: چنانچه فدراسیونی این بودجه را به هیات های استانی خود پرداخت نکند سال آینده وزارتخانه این رقم را از بودجه فدراسیون کسر خواهد کرد.

هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها از رشد 46 درصدی بودجه در بخش جاری و 66 درصدی در بخش عمرانی خبر داد و افزود: برای نخستین بار این رقم از مرز هزار میلیارد عبور کرد با این وجود این رقم هنوز پاسخگوی انتظارت وزارتخانه نیست.

هاشمی در این جلسه گزارشی از بودجه های تخصیصی به فدراسیون ها ارائه کرد و گفت: متوسط پرداخت های ما بالای 85 درصد است و پیش بینی می کنم تا پایان سال 2 پرداخت دیگر داشته باشیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار