قزوين ؛

در تصميم گيری های برجام مبالغه گويی شده

حجت الاسلام و المسلمين عبدالكريم عابدينی در خطبه های امروز نماز جمعه قزوین گفت : بعضی در لبخند آمريكا غرق شده اند و در تصميم گيری های برجام مبالغه گويی می كنند.

امام جمعه قزوین گفت: در تصميم گيري هاي برجام مبالغه گويي شدهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛حجت الاسلام و المسلمين عابدينی اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب اسلامی اين موضوع را به زورگوی جاهلی تشبيه كرده است كه بعد از باز پسگيری حق خود از وی تشكر می كنيم.

وی اضافه كرد : عقل و منطق بر اين است كه در رفتارمان با آمريكا برخورد جدي داشته باشيم.

امام جمعه شهر قزوين اضافه کرد: مشكلات اقتصادی ما با اين چيزها حل نمي شود و تنها با كارو مديدريت دلسوزان و تخصص است كه میتوانيم مشكلات را حل كنيم .

نماينده ولی فقيه در استان قزوین با ااشاره به ظرفیت ها و توانمندی های کشور گفت : فقط بايد ازرفتارهاي غير اصولي بپرهيزيم و تلاش کنیم تا جامعه رنگ ارزاني به خود بگيرد.

حجت الاسلام و المسلمين عابديني افزود : خواست دشمنان از جمله آمريكا و اسرائيل بر اين است كه جمهور اسلامي را بشكنند و نگذارند تا ايران  در دنيا حضویر قدرتمندانه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمين عابديني در ادامه سمت ها و مسئوليت ها را امانت هايي دانست که  بايد در راستاي اراده و خواست خداوند باشند در غير اين صورت به وظايف خود عمل نكرده ايم.

وي ادامه داد : انتخابات هم به نوعي امانت هستند و بايد بدانيم كه چه كسي را در اين امر انتخاب مي كنيم.

انتهای پيام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.