اخبار باشگاه استقلال؛

مطالبات کاروالیو فردا پرداخت می شود/ حضور اعضای هیئت مدیره در تمرین آبی پوشان

آبی پوشان پایتخت عصر امروز تمرینات خود را یک نوبت برگزار می کنند و قرار است اعضای هیئت مدیره نیز در این تمرین حضور داشته باشند.

مطالبات کاروالیو فردا پرداخت می شود/ حضور اعضای هیئت مدیره در تمرین آبی پوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آبی پوشان پایتخت پس از یک روز تعطیلی تمرینات خود را از امروز آغاز می کنند استقلالی‌ها پس از دیدار دوستانه مقابل تیم ملی دانشجویان با توجه به صلاح دید کادر فنی روز جمعه را به استراحت پرداختند و قرار است امروز تمرین خود را پس از یک روز استراحت در کمپ ناصر حجازی برگزار کنند.
 
آبی پوشان ساعت 15 یک نوبت تمرین را در دستور کار خود قرار خواهند داد.
 
آبی پوشان به منزل احدی می روند
 
هفته گذشته برخی از نزدیکان مرحوم رضا احدی از بازیکنان آبی پوش خواستند تا برای تسلی خاطر مادر داغدار احدی در منزل وی حضور پیدا کنند و قرار بود پرویز مظلومی سرمربی استقلال نیز در این خصوص نظر نهایی خود را ارائه دهد از همین رو این موضوع به گوش مظلومی رسید و او از این ماجرا استقبال کرده است.
 
اعضای کادر فنی و بازیکنان در یکی از روزهای هفته جاری راهی منزل مادر مرحوم احدی شوند تا با مادر داغدار احدی دیداری داشته باشند.
 
پرداخت مطالبات کاروالیو در دستور کار مسئولان استقلال
 
تونی کاروالیو بازیکن خارجی آبی پوشان پایتخت که فصل‌های گذشته در تیم استقلال بازی می کرد با شکایت از باشگاه استقلال خواستار دریافت مطالبات خود شد.از طرفی نیز این بازیکن با شکایت خود استقلال را در خطر کسر امتیاز قرار داد اما با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مسئولان باشگاه استقلال با حامی مالی قرار است مطالبات کاروالیو تا قبل از 25 ژانویه یعنی فردا پرداخت شود تا استقلال موقتا از خطر کسر امتیاز فرار کند.
 
توزی، لیام ردی، لاوره، ساموئل و هلمکه دیگر بازکنانی هستند که باید مطالبات آنها نیز به ترتیب اولویت از سوی مسئولان باشگاه استقلال پرداخت شود تا خدایی نکرده امتیازی از استقلال کسر نشود.
 
حضور اعضای هیئت مدیره در تمرین آبی پوشان
 
آبی پوشان پایتخت امروز در یک نوبت عصر تمرینات خود را دنبال خواهند کرد که قرار است در تمرین امروز برخی از اعضای هیئت مدیره از نزدیک نظاره گر تمرین آنها باشند و دقایقی را با بازیکنان گفت و گو کنند.
 
بازیکنان برزیلی به تهران می آیند!
 
با توجه به اینکه قرار بود 2 بازیکن برزیلی با حضور در تمرینات استقلال ارزیابی شوند تا درصورت تایید در نیم فصل دوم آبی پوشان را همراهی کنند اما تا به این لحظه به ایران نرسیده‌اند طبق شنیده‌ها از منابع آگاه یکی از بازیکنان برزیلی مد نظر مظلومی قرار است تا عصر امروز به تهران برسد بنابراین باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این بازیکن برزیلی با حضور در ایران در تست‌های آبی پوشان شرکت خواهد کرد یا خیر؟ آیا در نیم فصل دوم برای تیم استقلال پا به توپ می شود؟
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار