قزوین ؛

فرهنگیان استان قزوین از خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان بهره‌مند می‌شوند

رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان قزوین گفت: براساس آمارهای به دست آمده ۱۰۰ درصد فرهنگیان استان قزوین عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و از خدمات این صندوق‌ها بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سیف‌الله مافی  اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده 100 درصد فرهنگیان استان قزوین عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و از خدمات این صندوق‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان با پرداخت تسهیلات کم‌بهره با سود 2 درصد بستر لازم برای فعالیت مطلوب فرهنگیان در زمان بازنشستگی فراهم می‌کند.

رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان قزوین تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب فرهنگیان از صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیران و مسئولان مربوط اقدام به راه‌اندازی بیش از 5 شرکت صندوق ذخیره فرهنگیان در استان قزوین کردند.

مافی با اشاره به اینکه عضویت فرهنگیان استان قزوین در سطح کشور بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: عضویت 100 درصدی فرهنگیان استان قزوین در صندوق ذخیره فرهنگیان نشان از ظرفیت مطلوب استان قزوین بوده و در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: فرهنگیان و معلمان و مربیان از اقشار زحمت‌کش و فداکار جامعه بوده که نیازمند حمایت ویژه از سوی مدیران و مسئولان مربوط است تا بدین‌وسیله بستر لازم برای فعالیت این قشر فراهم شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.