کمیته کرانچار شناسی! از المپیک محروممان کرد

"بازهم به المپیک نرفتیم" عجیب نیست که، مگر هر بار می رفیتم که این بار نرفتیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد خاکپور یکی از اضلاع بی دانش بود به زعم خودش، البته کوچکترین ضلع این ویرانی و حبیب خان کاشانی هم به رغم زحمات زیادش طرف دیگر قضیه قرار داشت. 

راستی حاجی مایلی، بیانیه چه خبر؟ بالاخره فهمیدی کی روش چرا مرخصی رفته؟ خوشحالی که پول مفت را به خارجی ها ندادند و به جاش شما رفتید المپیک؟

آقای کفاشیان شما کجائی؟ دقیقا کجایی؟ تدارکات برای ریاست دوباره؟
 
مضحک است این همه توانمندی پشت مناعت طبع شما پنهان شود. 

قرار است رئیس بمانی که چه شود؟ کجا را قرار است فتح کنی؟

جناب کفاشیان برنامه های شما برای بالا بردن سطح فوتبال ایران چند ساله بود؟ 

برنامه شما خیلی دراز مدت است؟ یعنی چند سال؟

برادر من، ما را سر کار گذاشتی و یک عده را دور خودت جمع کردی و برای فوتبال بی در و پیکر ایران برنامه ریزی می کنی که چه شود؟

این آدم ها سال هاست برای فوتبال ما تصمیم می گیرند و با هر وسیله ای فقط ماندن خودشان را می خواهند اسمش را هم گذاشتند مجمع!

اینها یک عده هستند که فوتبال را دست گرفتند و به ریش میلیون ها ایرانی می خندند.

توقعی از شما نمی رود آقای کفاشیان، وقتی دکتر ورزش ما با یک معاون و مشاور مثل سجادی کمیته ای را از آستین در آوردند تا دنبال مشکلات اخلاقی یک سرمربی خارجی بگردند از این بهتر نمی شود.

گناهش گردن آنهایی که معتقدند این ها همش برای آوردن یک مربی خاص و گزینه خودشان آمدند و یک کمیته تشکیل دادند و بعد هم کرکره کمیته را پایین کشیدندو به سلامتی تیم امید را به کرانچار ندادند  و گزینه خودشان هم سرش بی کلاه ماند.

  برچسب زلاتکو اهل ... و آدم سالمی نیست برای کمیته نظارت بر مربیان خارجی اولین و آخرین اقدام بود.

جناب گودرزی وقتی برای جبران برخی اشتباهات که البته مختص شما نیست و مشاوران کار بلد، این نان ها را در کاسه شما نهادند و در کنارش منت هم می گذارند، نیست.

این روزها می گذرد،روزهای وزارتی جناب عالی و کارنامه ای می ماند پر از حرف و حدیث،داستان المپیک رفتن ما به نیم قرن هم می رسد تا زمانیکه هر کس به دنبال لحافی برای خود است و نمدی برای کلاه خود می خواهد.

کمیته ارزیابی مربیان خارجی فقط کرانچار را می شناخت؟ یا فقط کرانچار بود که مشکل اخلاقی داشت؟

مثل کبک سر خود را زیر برف کردیم که انگار هیچ‌کس دلایل تشکیل این کمیته و خیلی از کمیته های اضطراری را نمی داند.

دست کمیته ملی المپیک را بستند و فدراسیون را مجاب کردند که یک فرنگ رفته را بدون سابقه و تجربه بالا روی سر تیمی بگذارند که یک حسرت چندین ساله و میلیون ها چشم به دنبالش بود.

خوب شد حداقل جناب مایلی کهن دیگر بر کی‌روش خرده نمی گیرد و با امید ها رفت تا این خلاء چند ساله اش را با دنیای خارج از کشور پر کند و بداند که فوتبال امروز دانش است و  کی‌روش اگر در مقابل آرژانتین و نیجریه بازی های درخشانی را ارائه کرد نباید زیر باد انتقاد ها له شود.

حاجی مایلی دیدید که ساده نیست حتی مقابل قطر و ژاپن؟

راستی یادمان رفته بود سردار و جهانبخش و عزت الهی...

این هم باید به برنامه ریزی دراز مدت کفاشیان اضافه کرد،شاید این دوره اگر رئیس شود تجربه اش در این زمینه بالاتر برود و مثل تمام کشور ها از تمام داشته های ایران استفاده کند تا شاید توان باز گردان 3 لژیونر را داشته باشد.

این همه دم از پدیده بودن این بازیکنان زدیم که در ویترین بگذاریم یا در مهمترین رویداد ورزشی فوتبال در این رده سنی از آنها استفاده کنیم؟

وزارت ورزش و جوانان یک امتحان دیگرپس داد،شایداز این کمیته ها دوباره تشکیل شود از همان هایی که مانع حضور کرانچار در تیم ملی امید شد اما کاش این‌بار این کمیته بیاید و مانع حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال شود و بعد هم مثل این کمیته ناپدید گردد.

کاش حاجی مایلی بی خیال کی روش شود و بار بعدی که پستی گرفت، که بعید هم نیست، تمرکزش را روی کار خودش بگذارد.

و کاش خاکپور هم به جای قهر و ناز کمی به دنبال دانش بالاتر می رفت که از این باب کم نیاورد.

و کاش های دیگر ...

با خاک و کهن،کاشانه و امید فقط یک جمله می توان ساخت"خداحافظ ای سرزمین ریو"   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
حرف حساب و
آخرین اخبار