مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد

مراسم معارفه آقای اکبر اسکندر نژاد هم اکنون در استانداری قزوین در حال برگزاریست .

به گزارش خبرنگار گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان،آقای اسکندر نژاد جانشین مهدی احمدی شده است که در دوران ریاستش بر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ، به عملکردش انتقادات زیادی شد و حتی کارمندانش دست از کار کشیدند.

البته در زمان انتصابش هم استاندار وقت آقای روزبه در مراسم معارفه اش شرکت نکرد .
حالا انتصاب آقای اسکندر نژاد هم حاشیه ساز شده است.

دیروز نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین خطاب به استاندار گفت: پست هايي به بعضي از افراد داده شده است كه فقط داراي اخلاق خوش هستند و ديده شده كه در بعضي از فتنه ها سر و سري داشته اند .

حجت الاسلام عابدینی همچنین از انتصاب مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد استان انتقاد کرد و گفت: اگر شما مدير كل ارشاد را با ارزش هاي انقلابي ناديده بگيريد در واقع مديركل فرهنگ وارشاد استانداري را انتخاب كرده ايد نه استان .

استاندار هم در گفتگو با یکی از سایتهای خبری استان گفته است : تاکنون ۳ گزینه برای تصدی این اداره مطرح شده ولی ۲ گزینه از جهات مختلف مورد تایید امام جمعه قزوین نبود و با یک گزینه هم حامیان دولت موافق نبودند؛ در این راستا نمی‌توان تمامی نظرات را جلب کرد.

همتی اضافه کرد: تذکرات نماینده ولی فقیه در قزوین را به وزارت ارشاد منتقل کردم اما وزیر محترم ارشاد به بنده پاسخ دادند که وزارت اطلاعات صلاحیت ایشان را تائید کرده‌ است.

گفته می شود: اسکندرنژاد، فرزند شهید و رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی است. 
اودانشجوی دکترای علوم سیاسی است و سابقه ریاست حراست دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) را در کارنامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان از زمان آمدن آقای فریدون همتی بعنوان استاندار جدید قزوین به انتصابهایش انتقاد داشته است.

انتهای پیام/پ 
برچسب ها: معارفه ، ارشاد ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.