سرپرست فدراسیون کاراته:

آروین را با رایزنی بر می گردانیم/ چک 20 میلیونی آنها در فدراسیون است

سرپرست فدراسیون کاراته کشور گفت : با خانواده آروین صحبت کرده ایم و امیدوارم که وی بازگردد .

سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته کشور در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص ناپدید شدن آروین باقری گفت : با خانواده آروین باقری تماس گرفته ام و همچنین با مدیر کل استان گیلان هم صحبت های لازم را انجام داده ایم و امن خیلی امیدوار هستم که وی به جمع تیم اعزامی در پاریس بازگردد . 

طباطبایی ادامه داد : به هر حال پدر آروین از خانواده کاراته است و خواهر وی ( آویشن باقری ) نیز عضو تیم های ملی کاراته کشورمان است و از خانواده کاراته خیلی بیشتر از این انتظار می رود و ما تلاش خود را انجام داده ایم و خیلی امیدوار هستم که آروین بازگردد .

سرپرست فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا ضمانتی در فدراسیون برای سفر وی وجود دارد بیان داشت : پدر وی چکی به مبلغ بیست میلیون تومان در فدراسیون به عنوان ضمانت ارایه کرده است .

طباطبایی افزود : سیستم رقابت های کاراته وان به صورتی است که کسانی که عضو تیم های ملی هستند همچنبن کارت WKF را دارند می توانند به صورت مستقیم دعوت نامه داشته باشند و فدراسیون کاراته نیز بر اساس نظر و تشخیص کمیته فنی کارهای مربوط به 9 نفر را انجام داد و بقیه به صورت شخصی تمام اقدامات را انجام دادند از ثبت نام گرفته تا دریافت دعوت نامه و ویزا . 

وی ادامه داد : حتی فدراسیون برای اینکه مشکلی پیش نیاید ، به سفارت فرانسه نامه ای دادیم مبنی بر اینکه پاسپورت کسانی که به صورت شخصی اقدام کرده بودند را در اختیار ما بگذارند که متآسفانه این اتفاق نیفتاد و سفارت فرانسه در این زمینه همکاری نکرد .

طباطبایی خاطرنشان کرد : آروین باقری نیز جزو کسانی بود که با هزینه شخصی راهی این سفر شد و تمام کارهای لازم را اعم از دریافت دعوت نامه و ویزا خودش انجام داد .ما اقدام ویژه ای نمی توانستیم انجام دهیم چرا که به صورت شخصی این اقدامات انجام شده بود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
خب اگر دوس داره بره چیکارش دارین؟بره هر جور میخواد زندگی کنه زوری نیست که
آخرین اخبار