محمدی: نایب قهرمانی در لیگ نتیجه قابل قبولی بود

مربی تیم وزنه برداری یاسین پیشرو گفت: در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری دوم شدیم و این مقام قابل قبولی برای ما است.

صادق محمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، افزود : فینال رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های ایران روز گذشته در سالن 5 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم ما توانست بعد از ذوب آهن در مکان دوم این مسابقات بایستد و با توجه به اینکه دقیقه 90 وارد لیگ شدیم این عنوان برای یاسین خوب است و اعضای تیم هم عملکرد خوبی در این رقابتها داشتند.

وی در ادامه گفت: این هفته رقابت اصلی بین تیم های سوم و چهارمی بود چرا که تیم های قهرمان و نایب قهرمان از قبل مشخص بود و مسابقات جذاب و باهیجان بالایی برگزار شد. 

محمدی عنوان کرد: داوری ها هم خوب بود و قضاوتهای عالی صورت گرفت و فدراسیون از بهترینها استفاده کرده بود که جای تشکر دارد.

وی تاکید کرد: ما در هفته نخست مسابقات لیگ یک اوتی و یک مصدوم داشتیم در هفته دوم هم بهداد سلیمی بهترین وزنه بردار ایران رابه دلیل آسیب دیدگی در اختیار تیم نداشتیم یه طوری بدشانسی آوردیم اگر این اتفاق نمی افتاد شاید شرایط یاسین به گونه ای  می شد که عنوان قهرمانی را کسب می کرد.

محمدی اضافه کرد: با دومی در مسابقات لیگ برتر سهمیه جام باشگاههای آسیا را در اولین حضورمان در این رقابتها گرفتیم که خیلی خوب است به احتمال زیاد در رقابتهای قهرمانی آسیا که اردیبهشت 95 در تاشکند برگزار خواهد شد زمان و مکان آن مشخص خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با پایان یافتن لیگ عده ای از وزنه برداران یاسین با تیم ملی تمرین می کنند برخی دیگر نیز در شهرستانهای خود ،خود را اماده خواهند کرد ماسابقات وزنه برداری قهرمانبی کشور هم پیشرو داریم که در شوشتر انجام خواهد شد و وزنه برداران تیممان در این رقابتها خود را محک خواهند زد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.