مهم ترین اخبار اقتصادی سوم بهمن؛

تاثیر لغو تحریم ها بر بازار خودرو/ مسکن همچنان در خواب زمستانی/ ورود 10 فروند هواپیما به کشور تا پایان سال جاری

مشخص شدن آثار لغو تحریم ها تا سه ماه آینده در بازار خودرو تا خواب زمستانی مسکن از مهم ترین اخبار و رویدادهای اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:


دبیر اجلاس هوانوردی ایران 2016 گفت: در یکی، دو سال اول پس از رفع تحریم‌ها خرید هواپیما در شرایط مالی ایرلاین امکانپذیر نیست و اولویت اول اجاره هواپیما است.


رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به تأثیر لغو تحریم بر بازار خودرو گفت: اثر لغو تحریم‌ها بر خودرو حداقل سه ماه آینده مشخص خواهد شد.


شفاف‌سازی و مدیریت درست متولیان برای اعطای وام خرید مسکن در حالی به افزایش ساخت‌وسازها کمک می‌کند که ناظران اقتصادی بر این باورند این مسئله بر رکود حاکم بخش مسکن نیز غلبه می‌کند.


قیمت انواع خودروهای دسته دوم کمتر از 15 میلیون تومان در بازار منتشر شد.


نوبخت از نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده در کشور خبر داد و گفت: 1650میلیارد ریال اعتباری برای جایگزینی تاکسی فرسوده اختصاص یافته است.


مدیر عامل اتحادیه سراسری ماهیان گرم آبی گفت: مجوز واردات تیاپیا توسط سازمان شیلات تنها تولید را به عرصه نابودی می‌کشاند.


کارشناسان بر این باورند مقابله با بیابان‌زایی مستلزم اتخاذ رویکردی جامع و یکپارچه است که تاکنون این برنامه به صورت مدون پیگیری نشده است.


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور همچنین از ورود 10 فروند هواپیما به کشور تا پایان سال جاری خبر داد.


سکه طرح قدیم با قیمت 934 هزار تومان و طرح جدید نیز با نرخ 936 هزار تومان به فروش می رسد.


انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار