اخبار لیگ یک فوتبال

حاج رضایی مشاور مدیر عامل آلومینیوم اراک شد

کارشناس فوتبال در تیم لیگ یکی به عنوان مشاور انتخاب شد.

حاج رضایی مشاور مدیر عامل آلومینیوم اراک شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حاج رضایی مجددا به فوتبال بازگشت و به عنوان مشاور مدیر عامل تیم آلومینیوم اراک انتخاب شد. وی با شروع نیم فصل دوم در امور فنی به تیم کمک خواهد کرد.

دلگرم از آلومینیوم جدا می‌شود

سرمربی تیم آلومینیوم اراک تاکنون نتوانسته نتایج دلخواه مسئولان باشگاه را کسب کند و به همین خاطر شنیده شده که وی به احتمال فراوان برکنار خواهد شد. تیم آلومینیوم در هفته‌ی 22 لیگ یک تنها به نتیجه تساوی مقابل خونه به خونه رضایت داد و همین موضوع باعث شد مسئولان به فکر تغییرات در کادر فنی باشند.

پاشازاده و حنطه جایگزین سرمربی اراکی‌ها

براساس شنیده‌ها مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک با دومربی برای جانشینی دلگرم سرمربی فعلی این تیم مذاکره کردند و علی حنطه و مهدی پاشازاده جزء گزینه‌ها هستند.

علی حنطه تا چند هفته پیش سرمربی استقلال اهواز بود و مهدی پاشا زاده هم در تیم پارسه تهران حضور داشته است.
آلومینیوم درحال حاضر در میانه‌های جدول قرار دارد و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

ماجدی: دروازه‌بان پرسپولیس عملکرد خوبی دارد

میرشاد ماجدی سرپرست خونه به خونه گفت: تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و خوشبختانه مصدوم و محرومی نداریم.

وی افزود: بازیکنان خوبی به جمع ما ملحق شدند که از یک ماه بررسی‌های کامل را انجام دادیم و سپس آنها را به خدمت گرفتیم. به نظرم ایمان صادقی در دو هفته اخیر تمام توانش را به کار برده و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.
 ماجدی ادامه داد: هدفمان صعود به لیگ برتر است و اگر قهرمان هم شویم که خیلی خوب می‌شود با این حال نسبت به دیگر تیم‌هایی که در گذشته بیشترین هزینه را کردند اما نتیجه  نگرفتند جلو آمدیم و با هزینه‌ی معقول در بالای جدول قرار داریم.

جدید‌های خونه به خونه کارت بازی دارند

کارت بازی بازیکنان خونه به خونه آماده شده و 7 بازیکن جدید این تیم‌ می‌توانند در هفته 23 لیگ یک شرکت کنند و قاسم دهنوی سه شنبه می‌تواند برای خونه به خونه به میدان برود. این بازیکن سه روز پیش به جمع شاگردان میثاقیان اضافه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، تیم ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار