لیگ جهانی کاراته - فرانسه

حذف شش کاراته کا در 2 روز

شش نماینده کشورمان در 2 روز مسابقات کاراتا وان حذف شدند .

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در نخستین مرحله لیگ جهانی سال 2016 میلادی که از روز گذشته جمعه 2 بهمن ماه با شرکت 1012 کاراته کا از 75 کشور جهان ، به میزبانی فرانسه در پایتخت این کشور آغاز شده است ، نمایندگان کشورمان در هرد دو بخش بانوان هم در کومیته و هم در کاتا به روی تاتامی رفتند .
حاصل 2 روز مبارزه نمایندگانمان 6 کاراته کاه حذف شده از دور نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2016 میلادی بود .
ابتدا روز گذشته در بخش کاتای انفرادی فاطمه صادقی و پس از آن زکیه رحمانی از گردونه رقابت ها به کنار رفتند و در ادامه نیز امروز کاراته کاهای کشورمان در بخش کومیته انفرادی به روی تاتامی رفتند و اولین نماینده کشورمان در کومیته امیر مهدی زاده بود که حذف شد .
نماینده 60 - کیلوگرم کشورمان ، در مبارزه نخست خود حريف فرانسوي را شكست داد، در دومین دیدار ديگر نماينده ميزبان را از پيش رو برداشت و در سومين مبارزه هم برابر كاراته كاي ديگري از فرانسه به ميدان رفت و پيروز شد. در ديدار چهارم برابر ايتاليا شكست خورد و با نرسيدن اين كاراته كا به دور فينال، مهدي زاده هم از گردونه رقابتها كنار رفت.
در ادامه در وزن 75-كيلوگرم، بهمن عسگري كه حريف پرتغالي را شكست داده بود، در مقابل نماينده دانمارك مغلوب شد و با راه نيافتن اين كاراته كا به فينال، عسگري نیز از دور رقابتها كنار رفت.
در وزن 84 - کیلوگرم ، هادي صفيه مقابل نماينده بلژيك 8 بر صفر شکست خورد و در همين وزن امير حسين كلهري كاراته كايي از سن مارينو را 8 بر صفر برد و سپس برابر حريفي از كشور ميزبان قرار گرفت و با نتيجه 3 بر يك شكست خورد و با نرسيدن كاراته كاي فرانسوي به فينال، كلهري هم حذف شد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار