مدیریت صحیح منابع آزاد شده شاه کلید خروج از رکود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده با مدیریت صحیح می تواند تأثیر مثبت و سازنده‌ای بر اقتصاد داشته باشد.

موسی الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تأثیر آزاد شدن منابع بلوکه شده بر اقتصاد ایران اظهار داشت: قسمتی از این منابع مربوط به بانک مرکزی است که در گذشته به جای آن پول چاپ شده و بانک مرکزی باید از آن به عنوان پشتوانه اقتصاد استفاده نماید و قسمت دیگر مربوط به دولت است که باید به بودجه برگردانده شود.

وی افزود: آزادسازی منابع بلوکه شده که حدود 22تا 23 میلیارد دلار برآرود شده است ، می تواند بر اقتصاد تأثیر مثبت و سازنده ای داشته باشد زیرا تا زمانی که منابع مالی وجود نداشته باشد اقتصاد رونق نمی یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به لغو تحریم ها انتظار می رود که با صادرات نفتی بتوانیم درآمد بیشتری را برای پروژه های عمرانی و اقتصادی بدست آوریم و در رونق و شکوفائی کشور سهم بسزائی را داشته باشیم.

ثروتی در پایان تأکید کرد: حل مشکلات مربوط به سوئیفت از دیگر مسائلی است که عملیات بانکی ما را در ارائه خدمت به صنایع کشور تسریع می بخشد در همین راستا باید بتوانیم مدیریت صحیحی را بر منابع اقتصادی اعمال کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار