قم؛

اکران آثار برگزیده جشنواره فیلم اشراق در قم

دبیر سومین جشنواره فیلم حوزه اشراق گفت: آثار برگزیده جشنواره فیلم حوزه اشراق در هفته جاری اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جواناکران آثار برگزیده جشنواره فیلم اشراق در قماز قم؛مهدی بنکدار اظهار کرد: در سال‌های گذشته آثار در دو یا سه موضوع ارسال می‌شد اما امسال شامل سایر موضوعات از جمله اجتماعی، سبک زندگی اجتماعی، زندگی علما، تکفیری‌ها و... است.

وی افزود: تعدد موضوعات، تبلیغ دین و... در راستای بین‌المللی شدن جشنواره نقش مؤثری دارد.

رئیس اداره هنرهای تجسمی حوزه به حضور هفت اثر از سایر کشورها در جشنواره اشاره کرد و گفت: این آثار که به زبان عربی ارسال‌ شده است، در سانس آخر روز دوم اکران می‌شود.


بنکدار ادامه داد: در تابستان گذشته کارگاه‌هایی با مشارکت برگزیدگان دوره‌های قبل درزمینهٔ مستندسازی و فیلم‌سازی برگزار شد که به بالا بردن سطح کیفی جشنواره کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به حضور داوران سختگیر و دقیق در جشنواره اظهار کرد: در بخش فیلم داورانی ازجمله بهروز افخمی، در مستندسازی رزاق کریمی و در پژوهش پور طباطبایی برای داوری انتخاب‌ شده‌اند.

دبیر سومین جشنواره فیلم حوزه اشراق با تأکید بر حضور طلاب و عموم هنرمندان در جشنواره گفت: در تمام رشته‌ها یک برگزیده و یک تقدیر شده وجود دارد که شامل 15 اثر برگزیده و 25 اثر تقدیر شده است.

وی افزود: علاقمندان برای آگاهی از آثار برگزیده، دیدارها و ... می‌توانند به نشریه الکترونیک که در فضای مجازی منتشر شده است مراجعه کنند.

بنکدار در پایان خاطر نشان کرد: این آثار در سالن سینما مجتمع وتوس برگزار می‌شود که سالن شماره دو مختص مستندهای بلند و نیمه بلند است و در سالن شماره یک سایر آثار اکران می‌شود.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.