هفته بیست و سوم لیگ جزیره

لسترسیتی صدرنشین شد/ شکست خانگی منچستر یونایتد

هفته بیست و سوم لیگ برتر برتر انگلیس با صدرنشینی دوباره لستر سیتی و شکست خانگی منچستر یونایتد همراه بود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شب اول هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید  که طی آن تیم شگفتی ساز لستر سیتی در خانه مقابل استوک سیتی ۳ بر صفر به برتری دست یافت.

 گل های تیم لستر را در این مسابقه دانیل درینک واتر (۴۲)، جیمی واردی (۶۶) و لئوناردو یولونا (۸۷) به ثمر رساندند. لستر سیتی با این برد ۴۷ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از آرسنال با ۴۴ امتیازی در صدر جدول رده بندی ایستاد. 

لیورول در مسابقه ای پر گل که در آن 9 گل رد و بدل شد 5بر4 از سد نورویچ گذشت و با 34 امتیاز به رده هفتم رسید.

لیورپول در حالی به این پیروزی رسید که یک بار 3-1 از میزبان خود عقب افتاده بود، سپس 4-3 از نوریچ پیش افتاد در وقت های اضافی 4-4 متوقف شد ولی بار دیگر  در همین زمان های تلف شده 5بر4 به پیروزی رسید.

ابتدا لیورپول در دقیقه ۱۸ توسط فیرمینیو به گل رسید اما نوریچ دو بار توسط دیه‌دون امبوکانی (۲۹) و استیون نایسمیت (۴۱) گلزنی کرد.

در نیمه دوم نورویچ در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی توسط وسلی هولاهان به گل سوم رسید تا کار برای شاگردان کلوپ سخت شود اما لیورپول سه گل پیاپی توسط هندرسون (۵۵)، روبرتو فیرمینیو (۶۳) و جیمز میلنر (۷۵) به ثمر رساند.

این پایان کار دو تیم نبود. در دقیقه ۹۰ سباستین باسانگ گل چهارم نوریچ را به ثمر رساند اما در دقیقه ۹۱ آدام لالانا بار دیگر برای لیورپول گلزنی کرد تا سه امتیاز این مسابقه به لیورپول برسد.
در یکی دیگر از دیدارهای مهم تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف ساوتهمپتون رفت و برابر این تیم یک بر صفر شکست خورد، تا گمانه زنی ها و بحث  درباره آینده کاری لوئیس فن خال سرمربی هلندی شیاطین سرخ همچنان داغ باشد.

چارلی آوستین (۸۷) تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.
در آخرین دیدار امشب نیز منچستر سیتی در خانه وستهام به مصاف این تیم رفت و با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد تا در هفته های سرنوشت ساز دو امتیاز حساس را از دست داده باشد.

برای میزبان اینر والنسیا در دقایق 1 و 56 گلزنی کرد و آگوئرو نیز 2 گل در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 81 برای سیتی به ثمر رساند.

من سیتی با این تساوی 44 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از آرسنال به دلیل تفاضل گل بهتر موقتا به رده دوم رفت.

نتایج  دیگر دیدارهای روز شنبه به شرح زیر است:

کریستال پالاس یک - تاتنهام ۳
ساندرلند یک - بورنموث یک
وست برومویچ صفر - استون ویلا صفر
واتفورد ۲ - نیوکاسل یک

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار