به دلیل بارش برف و کولاک:

ممنوعیت تردد تریلر در جاده های کردستان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از ممنوعیت تردد تریلر در جاده های استان به دنبال بارش برف سنگین و کولاک در شامگاه شنبه، تا اطلاع بعدی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،محمد راشد مدرس گرجی گفت: اکنون در تمام محورهای استان شاهد بارش برف هستیم و از این رو تردد در جاده ها با زنجیرچرخ امکان پذیر است. 

وی افزود: با توجه به بارش شدید برف و کولاک، تردد در کل محورهای استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان در ادامه به آماده بودن نیروهای راهداری برای برفروبی در جاده های استان اشاره کرد و گفت: برفروبی در جاده های استان با استفاده از ٥٥٠ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ٣٠٠ دستگاه مربوط به حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی جهت راه های اصلی و فرعی و ٢٥٠ دستگاه بخش خصوصی جهت راه های روستایی در قالب ٨٠ اکیپ و ٦٥٠ پرسنل و ٣٠ راهدارخانه انجام می شود.

در استان کردستان 40 گردنه مهم و 15منطقه با امکان ریزش بهمن به طول هشت تا 10 کیلومتر و 16منطقه کولاک گیر به طول 16 کیلومتر وجود دارد.

بارش برف سنگین به همراه کولاک که از شامگاه شنبه در استان کردستان آغاز شده منجر به بسته شدن مسیر سروآباد به اورامان در این استان شد.

وی درپایان از تردد کنندگان در محورهای مواصلاتی و کوهستانی خواست از سفرهای غیر ضروری در شب اجتناب نمایند و در صورت ضرورت، تجهیزات کامل زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.