افتتاح 14 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از افتتاح 14 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان ؛ علی‎اکبر جعفری از افتتاح نمایشگاه‎های اقتصاد مقاومتی در دهه فجر خبر داد و گفت: در طول دهه مبارک فجر امسال 14 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به منظور عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در 14 شهرستان سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه‌ها با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی تولید صورت و با حذف پخش دلال‌ها نسبت به عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف توسط بسیجیان انجام شده است.

این مسئول حسن عرضه کالا در نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را محصولات خانگی دانست و بیان داشت: این محصولات ارگانیک و سبز هستند و چون تولید داخلی و به صورت مستقیم عرضه می‎شود، نسبت به قیمت بازار 30 تا 50 درصد پایین‌تر هستند.

جعفری تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات شیلات، گلخانه‎ای، دام و طیور، کشاورزی و صنایع تبدیلی ارائه می‎شود.

وی از افتتاح 57 پروژه اقتصاد مقاومتی در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‎ها در سه عرصه و 19 شهرستان افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان تاکید کرد: در این پروژه‎ها تسهیلات تا سقف 100 میلیون ریال به صورت قرض الحسنه از مجموعه بسیج سازندگی دریافت شده است.

جعفری مجموع این تسهیلات را 570 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: به همین مناسبت تعداد 500 نفر در چهار عرصه هرس درختان، جمع آوری محصولات کشاورزی، واکسیناسیون و کاشت درختان  به اردوهای جهادی یک روزه در سطح شهرستان‌ها اعزام می‎شوند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: افتتاح ، اقتصاد ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.