عباسعلی : کاراته وان فرانسه بار فنی بالایی داشت

ملی پوش کاراته گفت : درست است به مدالی که میخواستم نرسیم ولی مسابقات کاراته وان فرانسه از بار فنی بالایی برخوردار بود و کسب تجربه خیلی خوبی بود .

حمیده عباسعلی کاراته کا کشورمان که در نخستین دوره رقابت های کاراته وان سال 2016 میلادی صاحب مدال برنز شد ، در گفتگو  با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت : این مسابقات از بار فنی بالایی برخوردار بود و کاراته کاهای خیلی خوبی در این رقابت ها شرکت کردند و از لحاظ فنی حریفان خیلی خوب بودند و فکر میکنم که در این رقابت ها تجربه خوبی بدست آوردم .
وی ادامه داد : در این مسابقات جدا از کسب مدال ، برایم کسب تجربه خیلی خوبی بود درست است که به آن مدالی که میخواستم نرسیدم ولی باز هم خدا را شکر می کنم که توانستم مدال برنز این رقابت ها را کسب کنم و انشااله که بتوانم برای مسابقات بعدی نتیجه بهتری بگیرم .
نماینده مدال آور کشورمان در خصوص رقابت ها بیان داشت : از این مسابقات درس های خیلی مهمی گرفتم و به طور حتم در مسابقات بعدی برایم مفید خواهد بود چرا که رویارویی با حریفان خوب برایم خیلی مهم بود و متوجه نقاط ضعف خودم و همچنین نقاط قوت حریفانم شدم و مطمینآ روی آنها کار خواهم کرد تا برای مسابقات بعدی درس بگیرم و دیگر این اشتباهات را تکرار نکنم . 
نایب قهرمان جهان افزود : حضور در این مسابقات از چند بعد به نفع ما کاراته کاها است و علاوه بر رویارویی با حریفان قدرتمند و کسب تجربه بیشتر ، باعث می شود که داورها نیز با کاراته کاهای ایرانی آشنا شوند و از دید داورها شناخته شده باشند و این برای یک کاراته کا خیلی مهم است .
عباسعلی خاطرنشان کرد : هرچه بیشتر در اینگونه رقابت ها شدکت کنیم به طور حتم به هدفمان برای رقابت های جهانی نزدیک تر می شویم . 

کاراته کای پرافتخار کشورمان در پایان از فدراسیون کاراته تشکر و عنوان کرد : از فدراسیون تشکر میکنم که توانست ما را به این رقابت ها اعزام کند و همچنین از مربی خوبم خانم خوش قدم که مرا همراهی کرد نیز تشکر میکنم و امیدوارم که هرچه بیشتر بتوانیم در اینگونه رقابت ها شرکت کنیم و حضور در تورنمنت های بین المللی تکرار شود .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار