زاهدان ؛

نجات جان شاه بوف توسط مردم طبیعت دوست بزمان

مردم طبیعت دوست منطقه بزپیران ایرانشهر یک پرنده شاه بوف از خانواده جغدها را در حالیکه وضعیت جسمانی نامناسب داشت به اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس اداره محیط زیست ایرانشهر گفت: یک قطعه پرنده شاه بوف که بر اثر گرسنگی و پیمودن مسافت طولانی برای پرواز در حال نابودی بود، با همکاری اهالی منطقه از مرگ حتمی نجات یافت.

محمد انور هاشم زهی افزود : ماموران اداره محیط زیست ایرانشهر پس از سه هفته مراقبت و درمان، پرنده شاه بوف را به دامان طبیعت رها کردند.

وی خاطرنشان کرد : پرنده شاه بوف پس از گذشت سه هفته نگهداری و درمان تحت نظر کارشناسان محیط زیست و دامپزشکی قوای جسمانی و حرکتی آن تایید و برای ادامه زندگی در منطقه دشت شهردراز شهرستان در دامان طبیعت رها شد.

وی همچنین از رها سازی یک پرنده پلیکان مهاجر خبر داد و گفت: حدود یک ماه قبل نیز مردم بزمان یک پرنده پلیکان مهاجر که یکی از بال هایش براثر برخورد به اشیاء تیز و برنده همچون سیم های برق زخمی شده بود، پس از درمان و مراقبت با همکاری دامپزشکی و کارشناسان اداره محیط زیست ایرانشهر رها سازی شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: بوف ، طبیعت ، بزمان ، مردم ، جغد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.