شیراز؛

پایان کار سارق منزل با ۱۲ فقره سرقت در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب استان از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۱۲ فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج رستمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان داراب، تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان با رصد اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ‌های موجود سرکرده سارقان به نام «ح - ن» شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش در یکی از باغ‌های شهرستان دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان داراب ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیسی به ۱۲ فقره سرقت منزل با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد. 

سرهنگ رستمی اظهار کرد: باتوجه به اعتراف متهم، در این رابطه ۶ نفر مالخر که اقدام به خرید لوازم سرقتی می‌کردند در چند عملیات جداگانه دستگیر و اموال مسروقه در منزل آن‌ها کشف و مته‌مان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 

وی با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری دو متهم دیگر همچنان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل بپرهیزید و در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل منزل هستید، از پنهان کردن آن بصورت یک جا خودداری و حتی الامکان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سرقت ، داراب ، دستگیری ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.