مجلس و اقتصاد مقاومتی؛ ویژه‌برنامه انتخاباتی رسانه ملی

«مجلس و اقتصاد مقاومتی» ویژه برنامه انتخاباتی است که از 25 آبان روی آنتن سیما می‌رود.

امیر علی‌عسگری تهیه‌کننده برنامه «مجلس و اقتصاد مقاومتی» در خصوص ویژگی‌های این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «مجلس و اقتصاد مقاومتی» عنوان ویژه برنامه‌ای است که در ایام انتخابات به روی آنتن سیما خواهد رفت. محتوا و موضوع این برنامه در مورد نقش مجلس دهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: این برنامه در 5 قسمت 25 دقیقه‌ای به صورت مستند گزارشی تهیه و تولید شده است. زمان پخش «مجلس و اقتصاد مقاومتی» از 25 بهمن خواهد بود؛ اما ساعت پخش آن هنوز مشخص نیست.

تهیه‌کننده «روزهای بهارستان» اظهار داشت: در این برنامه موضوعاتی حول محور گفتگو با کارشناسان و فعالان اقتصادی با استفاده از آمار و ارقام مطرح می‌شود. در واقع در این برنامه به این موضوع می‌پردازیم که مجلس چه نقشی را می‌تواند در تحقق اهداف ابلاغی اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

وی تاکید کرد: ما در این برنامه برای اولین بار است که به نقش مجلس در اقتصاد مقاومتی می‌پردازیم. این مورد یکی از نکات مهم و محورهای اصلی برنامه محسوب می‌شود؛ چرا که ما تاکنون در این خصوص اقدامات جدی نداشته‌ایم. اما با تاکید مقام معظم رهبری و با استناد به ابلاغیه ایشان با حضور کارشناسان و صاحبنظران قصد داریم، بررسی کنیم که مجلس در این خصوص چه عملکردی دارد. به طور کل نگاهی واقع‌گرایانه نسبت به این موضوع داریم.

لازم به ذکر است؛ تهیه‌کنندگی و کارگردانی این برنامه بر عهده امیر علی‌عسگری است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار