اصفهان؛

بازگشایی پاتوق شهروندی در ضلع جنوبی پل خواجو

پاتوق شهروندی که در ضلع جنوبی پل خواجو قرار دارد همزمان بافرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، با فضایی متفاوت بازگشایی می شود.

بازگشایی پاتوق شهروندی در ضلع جنوبی پل خواجوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ضمن بیان این خبر، افزود: فضای داخلی این پاتوق با بهره گیری از ایده های خلاق طراحان داخلی مورد اصلاح قرار گرفته و با بهره گیری از یک سازه جدید نمایشگاهی و چیدمانی متفاوت که سقف گنبدی و نقش بته جقه، محور آن را تشکیل می دهد، به یک گالری فعال هنری تبدیل خواهد شد.

محمد حسن مردانی،استفاده از معماری اصیل اسلامی و ایرانی را ویژگی مهم چیدمان جدید پاتوق شهروندی ذکر نمود و تصریح کرد: نورپردازی متفاوت، جلوه ای جدید به این فضا خواهد داد و به زودی نمایشگاه هایی ازهنرهای نقاشی، خطاطی ، کاریکاتور، تذهیب و...با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در این مکان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه در مکان گردشگری مهمی واقع شده است، روزانه مورد استقبال تعداد انبوهی از شهروندان و گردشگران قرار می گیرد و این امر موجب خواهد شد آثار به نمایش درآمده در پاتوق شهروندی، به تعداد قابل توجهی از هنردوستان معرفی شود.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی اجرای برنامه های هنری در فضای بیرونی پاتوق شهروندی را از برنامه های جنبی این گالری هنری ذکر نمود و خاطرنشان کرد: هنرهای نمایش، سایه بازی، نقالی، اجرای رادیویی و ... به فراخور موضوعات نمایشگاه، در ایام پایان هفته در ضلع جنوبی پل خواجو و در جوار پاتوق شهروندی برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.