افشارزاده:

بازیکنان استقلال تمرین را تحریم نمی‌کنند/قراردادمان را با حامی مالی فسخ خواهیم کرد

مدیر عامل باشگاه استقلال از اینکه بازیکنان تیمش سعه صدر دارند و تمرین را تحریم نمی‌کنند سخن گفت و عنوان کرد: به زودی قرار دادمان را با حامی مالی فسخ خواهیم کرد.

بازیکنان استقلال تمرین را تحریم نمی‌کنند/قراردادمان را با حامی مالی فسخ خواهیم کرد

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحریم تمرینات از سوی بازیکنان استقلال بیان کرد: باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم تعهد دارد و باید مطالبات آنها را پرداخت کند، اما متاسفانه حامی مالی تاکنون در عمل به تعهدات خود ناکام مانده است و این موضوع باشگاه را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: ما تعهد کرده‌ایم قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و قول می‌دهم به زودی این مسئله برطرف شود و مشکلات را حل خواهیم کرد.

در هر حال به دلیل بدقولی‌های حامی مالی نتوانستیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

افشارزاده ادامه داد: ما باید حامی مالی داشته باشیم که بدون بهانه تراشی در زمان مناسب به تعهداتش عمل کند تا به موقع مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. سیستم مالی باشگاه باید هدفمند باشد اما سبک دست نتوانسته به تعهدات خود پاسخ گو باشد و با توجه به مشکلاتی که پیش آمده تصمیم گرفتیم قرار دادمان را با سبک دست فسخ و قطع همکاری کنیم و قرار دادی جدید با شیرازی منعقد کنیم که به طور حتم در هفته جاری این امر صورت می‌گیرد.

البته باید بگویم که سبک دست حامی مالی طی تماسی با بازیکنان عنوان کرده که دیگر مطالبات را پرداخت نخواهد کرد اما با توجه به انجام این کار باید بگویم که من با تمام توان پیگیر حل مشکلات مالی هستم و اجازه نمی‌دهم به سبک دست که بخواهد تیمی که در صدر جدول قرار دارد را با حواشی رو به رو کند و به شدت بااین مسئله برخورد قانونی خواهم کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: با توجه به شناختی که از بازیکنان و سرمربی تیم دارم مطمئن هستم که آنها هرگز چنین کاری را انجام نمی‌دهند و در این برهه زمانی با درک کامل وضعیت باشگاه به دلیل مشکلات مالی تمرین را تحریم نمی‌کنند، چرا که آبی پوشان سعه صدر دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، تیم ، سبک دست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
افشارزاده اگر این کارو نکنی مشکلات رو برطرف نکنی و این سبک دست رو سریعا اجراج نکنی مدیون این همه هوادار خواهی بود و عملا مقابل هوادارا قرار میگیری خواهشا هرچه سریعتر مشکلات رو برطرف کنید چراکه وظیفه شماست بدون فوت وقت دست به کارشید لطفا
آخرین اخبار