اردبیل؛

برگزاری جشنواره آدم برفی در اردبیل

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: به میمنت ایام‌الله دهه فجر و به همت شهرداری اردبیل جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بابک پورپناهی افزود: این جشنواره جمعه 9 بهمن ماه ساعت 14 عصر در ورودی جدید مجتمع تفریحی توریستی شورابیل و با حضور پرشور اهالی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی اهداف برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای شور و نشاط در بین شهروندان و همچنین فراهم کردن فضای مناسب برای تفریحات سالم خانواده‌ها و فرزندان آنها برای بهره‌مندی از یک روز تعطیل پرشور و نشاط اعلام کرد و افزود: این جشنواره با توجه به بارش مناسب برف در روزهای اخیر می‌تواند شرایط مطلوب یک تفریح سالم را در عصر آدینه برای هموطنان فراهم کند.

پورپناهی بیان کرد: هموطنانی که در مسیر ایستگاه سرعین تا میدان امام حسین مغازه یا واحد مسکونی دارند می‌توانند با ساخت آدم برفی از شهرداری جوایزی را دریافت کنند.

وی ادامه داد: شهرداری اردبیل برای دومین سال متوالی این جشنواره را با حال و هوای متفاوت برگزار خواهد کرد تا با حضور آحاد مردم به ویژه خانواده‌ها و فرزندانشان بستری مناسب برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی فراهم آمده است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.