منوچهری: هنوز پولی به حساب راه‌آهن واریز نشده/ منتظر تست پزشکی محمدی هستیم

مشاور مدیرعامل باشگاه راه‌آهن آخرین وضعیت انتقال مدافع این تیم به لیگ روسیه را تشریح کرد.

منوچهری: هنوز پولی به حساب راه‌آهن واریز نشده/ منتظر تست پزشکی محمدی هستیم
حمید منوچهری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتقال میلاد محمدی به لیگ روسیه اظهار داشت: میلاد در حال حاضر به کشور روسیه رفته تا تست‌های پزشکی تیم ترک گروژنی را پشت سر بگذارد.ان شا الله اگر کارهای او به خوبی پیش برود و توافقات نهایی پیش 2 باشگاه صورت بگیرد. انتقال وی نهایی خواهد شد. فعلا صحبت‌های پایانی پیش ما و طرف روسی بعد از اتمام تست پزشکی میلاد موکول شده است.

وی در خصوص مبلغ این انتقال مهم افزود: هنوز از سمت باشگاه راه‌آهن مبلغی تعیین نشده و ما منتظریم تا مبلغ پیشنهادی ترک گروژنی را دریافت و آن را بررسی کنیم.

منوچهری درباره دریافت پیش پرداخت از باشگاه روسی تصریح کرد: هیچ پولی از طرف روس‌ها به حساب ما واریز نشده و همانطور که گفتم بحث پیرامون مسائل مالی در روزهای آتی و پس از تست پزشکی انجام خواهد شد.

مشاور مدیرعامل باشگاه راه‌آهن یزدان همچنین در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم در آستانه شروع مجدد بازی‌های لیگ خاطرنشان کرد: همه چیز در تیم ما خوب پیش می‌رود و بچه‌ها به خوبی مشغول تمرین هستند. امیدواریم تا اولین گام را در این برهه مهم محکم برداریم و بتوانیم در خانه موفق به شکست تیم تراکتورسازی شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار