اردبیل؛

مسدود شدن راه‌های ارتباطی شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشگین‌شهر گفت: به دلیل بارش‌های متوالی در روزهای اخیر، راه‌های ارتباطی در روستاهای مشگین‌شهر مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یعقوب محرمی در جریان بازید از راه‌های مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: به دلیل بارش‌ متوالی برف در سه روز اخیر در این شهرستان، راه‌های ارتباطی در 100 روستای مشگین‌شهر مسدود است و تلاش برای بازگشایی این راه‌ها از سوی مأوران راهداری ادامه دارد.

وی با اشاره به جاده‌های مواصلاتی این شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر تردد خودروها در جاده‌های بین شهری این شهرستان در صورت مجهز بودن خودرو به زنجیر چرخ امکان دارد و رانندگان وسایل نقلیه در صورت تردد در این جاده‌ها باید با تجهیز خودرو به زنجیر چرخ اقدام به تردد کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی مشگین‌شهر افزود: تلاش برای بازگشایی و تسهیل در روند عبور و مرور وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی روستاها با جدیت در حال انجام است که امیدواریم در اسرع وقت موفق به بازگشایی راه‌های ارتباطی در این شهرستان بشویم.

محرمی بیان کرد: تمام رانندگانی که از جاده‌های بین شهری تردد می‌کنند حتما از وسایل گرمایشی نظیر پتو و و سایل ایمنی برخوردار باشند و از سفرهای غیر ضروری به دلیل بارش برف پرهیز کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.