اخبار باشگاه استقلال

اعتصاب شکسته شد / تمرین آبی‌پوشان با کمی تاخیر برگزار می‌شود

آبی‌ پوشان پایتخت بعد از اعتصاب امروز خود قرار است تمرین عصر را با کمی تاخیر برگزار کنند.

اعتصاب شکسته شد / تمرین آبی‌پوشان با کمی تاخیر برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه قرار بود آبی پوشان پایتخت تمرین امروز را تحریم کنند اما این امر صورت نگرفت و در حال حاضر مربیان استقلال و تعدادی از بازیکنان آبی پوشان در تمرین حضور پیدا کردند.

مجید صالح، محمد نوازی، سیروس دین محمدی و حسین تراب‌پور و پرویز مظلومی در تمرین امروز حاضر شدند.

مهدی مومنی، میلاد شعبانلو، خاتون توکلی بازیکن آلمانی-کوزوویی که مدنظر مسئولان استقلال است و همچنین تعدادی از بازیکنان تیم امید آبی پوش در تمرین حضور پیدا کردند.

تمرین امروز آبی پوشان پایتخت با اعلام پرویز مظلومی سرمربی تیم با کمی تاخیر در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزاد با حضور بازیکنان و کادر فنی برگزار شود.

** فاتون توسکی تست می‌دهد

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است فاتون توسکی فرار تست پزشکی بدهد بنابراین با توجه به اینکه قرار بود این بازیکن امشب راهی آلمان شود اما این امر صورت نگرفت و بلیط رفت توسکی کنسل شد.

توسکی در تمرینات روزهای آینده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا مظلومی سرمربی تیم آبی پوشان نظر نهایی خود را درباه وضعیت این بازیکن اعلام کند.

** دیدار مظلومی با افشارزاده

سرمربی آبی پوشان پایتخت ظهر امروز جلسه‌ای را با بهرام افشارزاده مدیرعامل تیم خود در خصوص بررسی مشکلات تیم برگزار کرد و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته افشارزاده درصدد است تا تمامی مشکلات را حل کند.

این طور که به نظر می‌رسد قرار است تا فردا چک 20 درصدی مطالبات بازیکنان نیز پرداخت شود.

** تغییر حامی مالی در باشگاه استقلال

این طور که به نظر می‌رسد قرار است حامی مالی باشگاه استقلال تغییر کند و این باشگاه قرارداد خود را با سبک دست فسخ کند و این امر به زودی صورت می‌گیرد تا حامی مالی جدید جایگزین وی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، نوازی ، مظلومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار