سنگینی بار مالی ادارات استیجاری بر شهرداری ملارد

عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: تنگنا های مالی در حوزه مدیریت شهری ملارد عرصه فعالیت را برای شهرداری این منطقه تنگ‌تر کرده است.

معصومه بیات عضو شورای اسلامی شهر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از الزامات ارائه خدمات بهینه به شهروندان به تأمین اعتبارات و تقویت بنیه مالی مدیریت شهری استوار است که متأسفانه در حال حاضر شهرداری این منطقه در این بخش با دشواری های قابل توجهی مواجه است.

وی افزود: مدیریت شهری ملارد با وجود مشکلات و محدودیت های مالی تلاش می کند ارتقای کیفی خدمات را تقویت کند، اما بدون تردید محدودیت های حاصله ازتنگنا های مالی در این عرصه تأثیر گذارخواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: استیجاری بودن بخش قابل توجهی از ادارات شهرستانی در منطقه ملارد و افتادن بار مالی این عرصه بر دوش شهرداری مشکلات مالی مدیریت شهری را بیش از پیش تشدید کرده است.

بیات گفت: طبق بررسی های انجام شده در هر ماه حدود 100 میلیون تومان هزینه اجاره بهای اداراتی می شود که شهرداری ملارد عهده دار تأمین و پرداخت آن است.

وی افزود: در کنار آن ساختمان هایی نیز تحت تملک شهرداری است که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در روند ارائه خدمات به مردم، از سوی مدیریت شهری در اختیار برخی از نهادهای فعال شهرستانی قرار کرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد یاد آور شد: تسریع در راه اندازی سایت شهرک اداری راهکار برون رفت از چنین هزینه هایی است که امیدواریم با عزم مضاعف ادارات نسبت به احداث و تکمیل این پروژه (سایت اداری) گام های سازنده تری در این خصوص برداشته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار