قزوین ؛

کشف 18 کيلوگرم مواد مخدر در قزوين

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف 18 کيلوگرم انواع مخدر در اين استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ محسن قلی پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی "قزوین – زنجان" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی پراید مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر تریاک متعلق به مسافر سواری پراید کشف و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ادامه داد : در اقدامی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی شماره دو حین کنترل خودروهای عبوری پس از متوقف کردن یک دستگاه سواری پژو و بازدید از خودرو مقدار 10 کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف و این قاچاقچی که به عنوان مسافر سواری پژو در حال جابجایی مواد مخدر به یکی از استان های همجوار بود، دستگیر شد.

سرهنگ قلی پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز نیز در یک اقدام جداگانه پس از کسب خبر از منابع مردمی مبنی بر اینکه دو نفر قصد فروش یک کیلوگرم مواد مخدر را دارند با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی هر دو متهم و تعقیب آنان در حین رد و بدل کردن موادمخدر در یکی از خیابان ها ، یکی از متهمین به همراه یک کیلو گرم تریاک دستگیرکردند.

وی افزود : متهم دیگر که بلافاصله با تحویل مواد مخدر با یک دستگاه موتور سیکلت محل قرار را ترک کرده بود با هماهنگی مقام قضایی به منزل وی مراجعه که با مشاهده ماموران قصد فرار داشت، دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در همین رابطه دو نفر دیگر که با درگیری با ماموران قصد فراری دادن متهم را داشتند نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.