کردستان؛

مشارکت مردم در انتخابات اقتدارنظام را استمرار می بخشد

امام جمعه موقت سنندج گفت:مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو اقتدار و قدرت جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران را استمرار می بخشد.

مشارکت مردم در انتخابات اقتدارنظام را استمرار می بخشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی با بیان این مطلب افزود:برنامه ریزی اصولی از سوی مسئولان جهت برگزاری انتخابات پیش رو امری لازم و ضر وی است. 

وی گفت:همه کسانی که شرایط شرکت در انتخابات را دارند باید به عنوان یک وظیفه شرعی در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب افراد اصلح در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند. 

ماموستا حسینی از دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ظرفیتی مناسب برای معرفی هر چه بهتر انقلاب اسلامی، آرمان ها، و ارزش های آن به نسل جدید نام برد. 

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت پرداخت زکات مال از سوی مسلمانان گفت:انسانهایی که در پرداخت مال زکات ثابت قدم هستند در قلب جامعه جایگاه ویژه‌ای دارند. 
وی  گفت:کمک به نیازمندان باید به یک فرهنگ همه گیر در جامعه تبدیل شود. 

ماموستا حسینی در پایان بیان کرد:ایجاد بستر های لازم برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد نیز از اقدامات خیر خواها نه ای است که مردم به ویژه افراد خیر باید بیش از پیش به این سمت حرکت کنند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.