ایلام؛

انتقاد استاندار ایلام از پرداخت نشدن تسهیلات

استاندار ایلام با انتقاد از عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت: بانک ها باید سهم خود در حوزه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان را با هدف توسعه مشاغل خانگی با شتاب بیشتری پرداخت کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اعلام کرد: بخشی از این مشکل ناشی از عدم پیگیری مدیران بانکی است در حالی که باید با احساس مسئولیت بیشتری به تعهدات خود عمل کنند.

مروارید اضافه کرد: بر اساس آخرین ارزیابی ها از ابتدای امسال تاکنون بانک های خصوصی استان به 31 درصد تعهد خود در این بخش عمل کرده اند در حالی که بانک های دولتی عملکرد ضعیف تری داشته و تنها 23 درصد سهم خود در این بخش را پرداخت کرده اند.

وی با اشاره به مشکلات برخی از بانک ها بدلیل وجود بخشنامه های دست و پاگیر افزود: رایزنی لازم با مدیران عامل بانک های صادرات، تجارت و توسعه تعاون را انجام می دهیم تا مشکل این بانک ها در پرداخت تسهیلات برطرف شود.

استاندار ایلام از مدیران بانک ها خواست در روزهای منتهی به پایان سال با دو چندان کردن تلاش های خود، میزان پرداخت سهمیه های اعطایی در بخش اشتغالزایی را حداقل به 50 درصد برسانند.
 
 
 
انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.